دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم


عنواندانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم فرمت word( قابل ویرایش) دسته مدیریت( بازاریابی استراتژِیک اجرایی) این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است تعریف و بیان مسئله مقدمه و تشریح مسئله ابعاد و حدود مسئله مروری بر پژوهشهای صورت گ
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 161
فرمت فایل docx
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان:دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم

فرمت: word( قابل ویرایش)

دسته: مدیریت( بازاریابی- استراتژِیک- اجرایی)

این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

تعریف و بیان مسئله

مقدمه و تشریح مسئله

ابعاد و حدود مسئله

مروری بر پژوهشهای صورت گرفته

اهداف،سوالات و فرضیه های تحقیق

فرضیه های تحقیق

روش تحقیق

روش و ابزار گردآوری اطلاعات

جامعه و نمونه آماری

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات:

روش آزمون روایی و پایایی:

مدل مفهومی تحقیق

منابع

تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات


عنوان تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات دسته مدیریت( سیستم های اطلاعاتی مدیریت) فرمت فایل WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل 37 این فایل شامل تحقیق بسیار جامع و کامل در 37 صفحه با فرمت word با عنوان اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات می باشد عمده بخشهای این فایل شامل موارد زیر است اخلاقیات حریم خصوصی و امنیت اطلاعاتی شرح تهدیدات
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 369
فرمت فایل docx
حجم فایل 102 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات

دسته: مدیریت( سیستم های اطلاعاتی مدیریت)

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل: 37

این فایل شامل تحقیق بسیار جامع و کامل در 37 صفحه با فرمت word با عنوان اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات می باشد. عمده بخشهای این فایل شامل موارد زیر است:

اخلاقیات حریم خصوصی و امنیت اطلاعاتی

شرح تهدیدات عمده اخلاقی مربوط به فناوری اطلاعات , و شرح وضعیت هایی مربوط به آن

بیان تهدیدات عمده امنیت اطلاعات

شناخت مکانیزم های دفاعی گوناگونی که در محافظت از سیستم های اطلاعلاتی مورد استفاده قرار می گیرد

مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله


مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله دسته حسابداری مدیریت مالی فرمت word تعداد صفحات ترجمه شده 29 این مجموعه شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده می باشد چکیده دراین این مقاله ارتباط بین تامین مالی نابهنجار خارجی و اقلام تعهدی نابهنجار به وسیله تمرکز جداگانه بر روی اقلام تعهدی سرم
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 192
فرمت فایل docx
حجم فایل 520 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 29
مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله

دسته: حسابداری- مدیریت مالی

فرمت: word

تعداد صفحات ترجمه شده: 29

این مجموعه شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده می باشد.

چکیده

دراین این مقاله ارتباط بین تامین مالی نابهنجار خارجی و اقلام تعهدی نابهنجار به وسیله تمرکز جداگانه بر روی اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام تعهدی بلند مدت مورد بررسی قرار گرفت. ما فهمیدیم که تامین مالی خارجی و اقلام تعهدی پرتفوی کاهش خطر، نه تنه امولد بازده بالاتری است بلکه همچنین فرصتهای آماری آربیتراژی را تشکیل می دهد.تجزیه و تحلیل سطح پرتفولیو و سطح شرکتها از طریق رگرسیون مقطعی نشان می دهد که توانایی معیارهای تامین مالی خارجی در پیش­بینی بازده سهام همچنان پس ازکنترل اقلام تعهدی سرمایه در گردش به قوت خود باقیست . به هر حال این توانایی با کنترل اقلام تعهدی بلند مدت به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. نتایج ما با شکست سرمایه گذاران برای تشخیص سرمایه گذاری بیش از حد مرتبط با فعالیت و یا مدیریت فرصت طلبانه عایدی ها مطابقت دارد.

کلمات کلیدی: فعالیتهای تامین مالی خارجی، اقلام تعهدی، بازده سهام.

مقدمه:

بسیاری از مطالعات انجام شده بیانگر رابطه منفی بین فعالیتهای تامین مالی شرکتها و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً تامین مالی نابهنجار نامیده می شود. فعالیتهای افزایش (توزیع)سرمایه با کم(زیاد)شدن بازده در آینده همراه است. این رابطه طیف گسترده ای از فعالیت های تامین مالی خارجی و حتی کل فعالیتهای تامین مالی را تشکیل می دهد. در ارتباط با این مطالعات، مستندات پژوهشی زیادی نیز وجود دارد که بیانگر رابطه منفی میان سطح اقلام تعهدی حسابداری و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً اقلام تعهدی نابهنجار نامیده می شود: شرکتها همراه افزایش(کاهش) اقلام تعهدی ،بازده کمتر(بیشتری)را تجربه می کنند.این ارتباط شامل اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام بلندمدت و کل اقلام تعهدی می باشد. مطالعات اخیر توسط کوهن (2006)، ، ریچاردسون و اسلوان (2008) ، و وانگ (2010) و ریچاردسون و اسلوان (2003) بیانگرارائه تلاشی سیستماتیک برای بررسی ارتباط بین این نابهنجاری در بازار است

مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی


returns عنوان انگلیسی عنوان فارسی مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی دسته حسابداری مدیریت مالی اقتصاد فرمت فایل ترجمه شده WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده 13 شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده چکیده این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام
دسته بندی حسابداری
بازدید ها 167
فرمت فایل docx
حجم فایل 207 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 13
مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

returns عنوان انگلیسی

عنوان فارسی: مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی

دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13

شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده

چکیده

این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام در بازارهای نوظهوردر سالهای اخیر رامورد بررسی قرار می دهد. ما از آزمون کان استفاده کردیم.نتایج ما نشان می دهد که مدلهای شرطی و عوامل ارزی عملکرد بهتری نسبت به مدلهای غیر شرطی و مدلهای تک عاملی داشته و تفاوت هایی درمدلها در مجموعه دو دوره از داده های ما وجود دارد. پیامد مهم این مقاله برای سرمایه گذاران بین المللی این است که هیچ یک از نتایج ما هنگامی که ما به صورت نادرست به تخصیص مدل وهمچنین استفاده از مدلهای جایگزین که خصوصا برای تکمیل مدلCAPM استفاده می کنیم ،اهمیت ندارد .

کلمات کلیدی: بازارهای نوظهور، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار


مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار به همراه مقاله اصلی Transformational leadership and market orientation Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance عنوان انگلیسی مقاله عنوان فارسی مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رهبری تحول
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 188
فرمت فایل docx
حجم فایل 382 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار به همراه مقاله اصلی

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

مقاله ترجمه شده رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار به همراه مقاله اصلی

Transformational leadership and market orientation: Implications for the implementation of competitive strategies and business unit performance عنوان انگلیسی مقاله:

عنوان فارسی: مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رهبری تحول آفرین و بازارگرایی: مفهوم هایی برای تکمیل استراتژیهای رقابتی و عملکرد واحدهای کسب وکار

دسته: مدیریت

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17

چکیده

براساس دیدگاه مبتنی بر منابع شرکت، بویژه دیدگاه مبتنی بر شایستگی و داشتن صلاحیت در ایجاد استراتژی، مولفین یک مدل کامل از منابع، مزیتهای رقابتی و زنجیره عملکرد شرکت را توسعه داده و مورد بررسی قرار داده اند. اصل موضوع مدل رهبری تحول آفرین و بازارگرایی برای مدیریت به ترتیب مبتنی بر شایستگی مدیریتی و شایستگی تحول آفرینی می باشند. این شایستگی ها باید به بازار هدایت شوند و از طریق استراتژی های رقابتی مانند استراتژی های تمایز در نوآوری، تمایز در فعالیتهای بازاریابی و رهبری هزینه به مزیت های رقابتی تبدیل شوند. در حقیقت این مزیتهای رقابتی به ایجاد ماتریس عملکردی متفاوت شرکتها به صورت کارایی و اثربخشی کمک می کنند. مولفین بعضی از مفهوم های استراتژی رقابتی را با استفاده از یک دیدگاه مبتنی بر منابع (شایستگی و صلاحیت ) همراه با مفهوم های مدیریتی مورد بحث قرار می دهند.

کلمات کلیدی: جهت گیری بازار، دیدگاه مبتنی بر منابع، دیدگاه مبتنی بر شایستگی، مزایای موقعیتی، رهبری تحول آفرین، استراتژی رقابتی