چکیده
اکتشافات و پیشرفت بشر در فضا توسط کشورهای مختلف دنبال می شود تا بتوانند به کشف، کاربرد، و توسعه فضا آشنایی یافته و تجارب بشر را در این زمینه بالا برند. این اهداف شامل: افزایش دانش بشر در ارتباط با فرایند های طبیعی با استفاده از جو فضا؛ اکتشاف و بررسی منظومه شمسی؛ امکان دستیابی به سفرهای فضایی منظم؛ بهبود شرایط زندگی بر روی زمین از طریق زندگی و کار در فضا. جنبه های مهم ماموریت های فضایی آینده بر مبنای توسعه زیرساخت ها برای بهینه کردن سطح ایمنی، بازدهی و هزینه می باشد. یکی از موئلفه های اصلی این ماموریت ها شامل مدیریتعملکردهاست. ایستگاه فضایی بین المللی ناسا تجارب گسترده ای را در زمینه زیرساخت ها و عملیات کسب کرده است. به این ترتیب، روش های سازمان دهی شده ای برای اجرای تحقیقات و عملیات موفق فضایی مورد نیاز می باشد که مستلزم ذکاوت و استفاده کارامد از منابع انسانی و فناوری می باشد. بسیاری از فناوری های انقلابی توسط محققان و کارشناسان فناوری ایجاد می شود به عنوان یک امر حیاتی در امنیت ماموریت های فضایی، موفقیت در این زمینه، بازدهی با توجه به هزینه پرداخت شده و سودمند بودن آن ها به شمار می آید. این موارد شامل: فناوریترکیب پلیمرهای فلزی یونی، لیزرهای غیر هادی، حسگرهای دامین- زمان، و سیستم های ارتباطی؛ قابلیت هدایت در دمای بالا؛ نانوفناوری؛ راکت های پلاسمای مغناطیسی با تکانش ویژه متغیر, منطق فازی؛ فناوری موج ضربه ای؛ و شبکه های عصبی می باشد. بررسی بعضی از این موارد و کاربرد آن ها در ماموریت های فضایی در این مقاله نشان داده می شود.
خلاصه
خلاصه
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: قیمت گذاری – تبلیغ- ارزش- روش خرده فروشی – هدف گذاری – تکنولوژی خرده فروشی
در سال 2008، کل و جمع فروش های خرده فروشی در آمریکا به بیش از 9/3 تریلیون دلار رسید که تقریبا 4/1 تریلیون دلار آن مربوط به غذا، نوشابه و آشامیدنی ها، دارو و مغازه های سازمانی بود و تقریبا 227 بیلیون دلار مربوط به مغازه های آنلاین و سفارشات اینترنتی بود. تبلیغهای قیمت نیز یک ابزار بازاریابی اصلی می باشد که خرده فروشان آنلاین و آفلاین از آن برای ایجاد کردن فروش ها و افزایش دادن مشارکت بازاری آن ها استفاده می کند. مشخص شدن اهمیت آن ها و تاریخچه طولانی آن به شکلی است که این مقاله بازاریابی که مجموعه وسیعی از دانش را در مورد تبلیغهای کاری فراهم ساخته است چندان جالب توجه نمی باشد. مطالعه کمی اغلب بر روی صنعت کالای بسته بندی مصرف کننده متمرکز شده است که مجموعه داده های غنی دوره های طولانی را تحت پوشش قرار می دهند و خریدان در راستای طبقه های محصولی مختلف در دسترس می باشند. بیشتر مطالعات رفتاری به جای آن، از مجموعه های تجربی برای عناصر مختلف مهارتی و طراحی های تبلیغی و مجزا کردن اثرات ایزوله آن ها استفاده می کنند.
دسته: کارآموزی
حجم فایل: 376 کیلوبایت
تعداد صفحه: 13
نمونه فرم کارورزی دانشگاه علمی کاربردی در 13 صفحه وورد
قیمت: 1,000 تومان
چکیده
ما در اینجا به معرفی تعدادی از نمونه های عددی برای توضیح اینکه چگونه اقتصاد در مسیر انتقال حرکت می کند می پردازیم. ما تلاشی را به منظور انتخاب مقادیر پارامتر مورد قبول و ایجاد شبیه سازی هایی که به طور واقع گرایانه همانند آن باشد انجام می دهیم. به هر حال این مدل حاصل تعدادی از فرایندهای مهمی می باشد که به شکل دهی رشد اقتصادی و مشکلات مربوط به آن می پردازد. به این ترتیب چنین نمونه هایی نمی بایست به طور حقیقی در نظر گرفته شوند. مهمتر اینکه، آن ها حدی را نشان می دهند، که میزان رشد با مد نظر قرار دادن خطرات مربوط به فناوری خاص، کمتر می گردد. اولین نمونه، رشد درصدی ثابتی را نشان می دهد. مورد دوم توزیع را به همراه قابلیت انعطاف پذیر نشان می دهد که با رسیدن z به صفر به بینهایت می رسد. بر طبق به قضیه 3، این نمونه، نرخ رشدی را نشان می دهد که به صفر تنزل داشته، حتی اگر مصرف به طور نامشخصی بالاتر رود.
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1390-1391 (بخش اول)
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1390-1391 (بخش دوم)
نمونه سوال امتحانی نیمسال تابستان 90
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1389-1390
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1389-1390
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1388-1389
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1388-1389
نمونه سوال امتحانی نیمسال دوم 1387-1388 با جواب تشریحی
نمونه سوال امتحانی نیمسال اول 1387-1388