دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

معماری اسلامی مسجد جامع الکبیر صنعا…

مقدمه

منظور از هنر و معماری اسلامی، همان هنر و معماری سرزمین های - خاورمیانه، آفریقای شمالی، هند شمالی و اسپانیا است که از آغاز قرن هفتم میلادی تحت حاکمیت مسلمانان قرار گرفتند. اهمیت تزیینات خوشنویسی و شکل مسجد، دو ویژگی اصلی هنر و معماری اسلامی هستند که عمیقاً با ایمان اسلامی ارتباط دارند و در همان روزگار آغازین دین پیشرفت کردند. پیامبر اسلام، حضرت محمد، تاجری ثروتمند در مکه بود که در حدود 40 سالگی مجموعه عمیقی از وحی را دریافت کرد و شروع به تبلیغدین جدیدی نمود . این وحی ها که مسلمانان آن ها را پیام الهی می انگارند، در قرآن (کتاب مقدس مسلمانان) جمع آوری شده است. میراث غنی زبانی و ادبیات عرب در احساس احترام عمیق نسبت به قرآن نقش داشت. مرکزیت قرآن در فرهنگ اسلامی و جذابیت ویژه شکل خط عربی سبب شد از کلام نوشتاری، به ویژه آیات قرآنی به عنوان کتیبه های مساجد استفاده گردد و نیز تزیینات خطاطی و شیوه های آن در تمام شاخه های هنر اسلامی پیشرفت نماید.

هنر و معماری اسلامی

خواستگاه ها و ویژگی ها

سیر تاریخی

معماری

مساجد

محراب، صحن

مناره

گنبد

ایوان، طاق محرابی، منبر و مقصوره

مدرسه

معماری غیر مذهبی

حرم ها و آرامگاه ها

تزیینات معماری

صنعا، شهر و پایتخت یمن

مسجد جامع الکبیر

طرح ترمیم و بازسازی مسجد بزرگ صنعا

بررسی ویژگی های معماری مسجد جامع صنعا

فهرست منابع

خرید و دانلود

معماری ابر جدید برای اینترنت نسل آینده…

خلاصه

محاسبه به روش ابری با دسترسی به سرویس های محاسبه وارد طرح های جدیدی شده است، و این امکان را به مشتریان می دهد تا زیرساخت های فیزیکی مشابه را به اشتراک گذاشته و منابع محاسباتی مورد نیازشان را خریداری کنند. (برای نمونه Amazon EC2 و Windows Azure). ویژگی چندگانه محاسبه به روش ابری امکان انعطاف پذیری را به کلاینت داده در حالی که از مجموعه منحصر به فردی از فعالیت ها در حوزه هایی همانند امنیت و قابلیت اطمینان استفاده می کنند. در این مقاله، به بررسی یک چالش (SecureCloud) و سه احتمال (DNSCloud, WebCloud and SamaritanCloud) می پردازیم. در SecureCloud (محاسبه ابری ایمن) به بررسی این موضوع می پردازیم که چگونه چند بخشی، یا اشتراک منابع در میان کاربران، منتهی به تحلیل رفتن حریم خصوصی و امنیت می گردد. اگر بخواهیم از آمازون EC2 به عنوان نمونه استفاده کنیم، می توانیم به شناسایی آسیب پذیری برنامه ریزی مهم در مانیتور ماشین مجازی (VMMS) بپردازیم. ما سناریو حمله را ایجاد کرده و اثبات می کنیم که چگونه می توان از ان برای سرقت سیکل در روش محاسبه ابری استفاده کرد. همچنین به این بحث می پردازیم که چگونه حملات می تواند در بین محاسبات ابری در مجموعه ای از VM (دستگاه مجازی) هماهنگ گردد. ما چارچوب کلی از راه حل ها را برای مبارزه با چنین حملاتی نشان می دهیم. DNSCloud, WebCloud و SamaritanCloud به عنوان طرح های پیشنهادی برای معماری جدید می باشد که به بهبود ارسال خدمات زیرساخت کنونی پرداخته و نقش های کاملا جدیدی را ایفا می کنند. سیستم نام دامنه (DNS) به عنوان پاشته آشیل (نقطه ضعف) اینترنت و مجموعه ای از حملات جدید در طی چند سال گذشته می باشد که به تقویت چنین مفاهیمی می پردازد.

ما به معرفی DNSCloud، یعنی طرح جدیدی بای فراهم کردن خدمات DNS قوی تر می پردازیم که نیامند بروزرسانی فورک لیفت (برخلاف DNSSEC) نمی باشد. امروزه محتوا در وب سایت هایی همچون شبکه اجتماعی در لبه این شبکه ها ایجاد شده اما با استفاده از مدل سرور- کلاینت سنتی توزیع می گردد. WebCloud به عنوان طرح محاسبه ابری جدید می باشد که باعث تعیین نسبت پدیده رو به رشد شبکه اجتماعی برای توانمند ساختن سیستم های مقیاس پذیر و کارآمد برای ارسال محتوای نظیر به نظیر می گردد. SamaritanCloud به عنوان طرح پیشنهادی برای معماری جدید می باشد که از دستگاه های رایانه های شخصی قابل حمل برای اشتراک اطلاعات محل خاص مربوطه استفاده می کند. همچنین این امکان را به مردم می دهد تا کمک فیزیکی به یکدیگر از راه دور به صورت ایمن و خصوصی انجام دهند. در مجموع، این مقاله ترکیبی از نظریات و فعالیت هایی را ارائه می دهد که باعث تسریع در انتقال پی در پی به عصر محاسبات ابری می گردد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.19 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

معلمان کارشناس در برابر معلمان تازه کار…

خلاصه

با توجه به اینکه میانگین اندازه تاثیر برای آموزش انسانی بسیار کمتر از انحراف معیار 2.0 می باشد که کل زمینه را تحت تاثیر قرار می دهد، فرد به این می اندیشد که آیا چیز اشتباهی در ارتباط با آموزگاران انسانی در این مطالعات وجود دارد. به طور مشخص اینکه، آیا آن ها آموزگاران متخصص می باشند؟ بخش بعدی به بررسی این پرسش پرداخته و مختصرا به مرور تحقیقات پیشین در مورد تخصص آموزش انسانی می پردازد. بخش زیر تمرکزش را بر روی بررسی هایی قرار می دهد که مشخصا دارای اندازه تاثیر بالا بوده تا مشخص شود چرا معلمان به طور معمول موفق بوده اند. مابقی بخش ها به بحث در مورد کاربردهای نظری، محدودیت ها، و پیشنهادات برای تحقیقات آینده می پردازد.

آموزگاران مبتدی در برابر آموزگاران متخصص

هیچ تعریف پذیرفته شده در مورد آموزگاران متخصص وجود ندارد. به هر حال در بسیاری از بررسی های انجام شده در مورد آموزش انسان، محققان آموزگاران خود را به عنوان کارشناس، بر مبنای تجاربشان با گذشت سال ها دسته بندی می کنند.

جستجو در محدودیت هایی که اخیرا ذکر شده است (برای نمونه محتوای STEM) چندین بررسی را آشکار کرده که به مقایسه کارایی آموزگاران متخصص و مبتدی به همراه چندین بررسی به مقایسه رفتار آن ها بدون اندازه گیری بازدهی نسبی شان می پردازد (جدول A10 در ضمیمه مشاهده کنید). تقریبا تمام این بررسی ها نشان می دهد که آموزگارن مبتدی تمایل دارند بیشتر سخنرانی کرده و آموزگاران متخصص تمایل به گفتگو متقابل دارند.

بررسی های انجام شده حاوی شواهد کمی می باشد که آموزگاران متخصص دارای بازدهی بیشتری نسبت به آموزگاران تازه کار می باشند. جدول A10 به فهرست بندی مقایسه آموزگاران متخصص- مبتدی به همراه چندین بررسی دیگر که به دستکاری فعالیت های متعامل آموزگاران می پردازد، اختصاص داده شده است. اگرچه بعضی از تفاوت های مطلق در ارتباط با کارایی در مسیر مورد نظر می باشند، تنها دو مورد از این مقایسه ها تفاوت های قابل اطمینانی را در مزایای یادگیری نشان می دهند. علاوه بر این، تجزیه و تحلیل های متا کوهن و همکارانش هیچ ارتباطی را بین تجربه آموزگاران و کارایی آن ها نشان نمی دهد (با این وجود کارشناسانی در زمینه این موضوعات وجود دارند). کلارک و همکارانش دریافته اند که آموزش کارشناسان در موضوعات و تجارب به عنوان آموزگار باعث بازدهی بیشتر آن ها نمی گردد.

این یافته ها متناسب با سطح تعامل فرضیه ها می باشد. اگرچه آموزگاران متخصص دارای تعامل بیشتری نسبت به آموزگاران مبتدی می باشند، اغلب دارای بازدهی بیشتری نسبت به آموزگاران مبتدی نمی باشند. علاوه بر این، محدود کردن اموزگاران برای تعامل کم و بیش نسبت به روند معمول ان، دارای تاثیر زیادی بر روی کارایشان نمی باشد. بطور اساسی، زمانی که آموزش به سطح تعاملی خاصی رسید، (تقریبا آموزش مبتنی بر مراحل) ، کاهش در میزان تعامل ظاهرا به صورت نزولی و اغلب با بازده ناچیز می باشد.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.57 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود