عنوان کامل: بررسی اثرات تجدید ارزیابی و نحوه عمل و کاربرد آن در شرکتهای تولیدی و صنعتی
دسته: حسابداری
فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات پایان نامه: 200
_________________________________________________________
مقدمه:
عموماً اطلاعات مورد نیاز هر یک از گروهای فوق توسط بخشهایی از حسابداری تهیه و تنظیم می شود مثلاً حسابداری مدیریت وظیفه تعیین و تنظیم اطلاعات درون سازمانی را عهده دار بوده که عمده اطلاعات برآمده از حسابداری مدیریت دارای ویژگیهای زیر می باشد:
1- گزارشهای مربوط به حسابداری مدیریت
برای مقاصد خاص، تصمیمات معین و یا وضعیتهای ویژه بوده که این اطلاعات
عمدتاً به صورت غیرروتین و ساخت ناپافته تنظیم می گردد.
2-
گزارشات حسابداری مدیریتی، بست به سطحی از هرم مدیریت یا سطوح برخوردارنده
از اطلاعات که بدان گزارش می شود، به صورت تفصیلی ارائه می گردد.