فهرست
اهم مواردی که در عملیات حسابداری شرکتهای خدمات بیمه ای پرداخته می شود
لزوم انجام عملیات حسابداری به صورت رایانه ای و اعلام مشخصات نرم افزار
لزوم معرفی مدیر مالی یا حسابدار (مسئول عملیات حسابداری و مالی) به مجتمعها
نگهداری اسناد و مدارک حسابداری به صورت مدون
افتتاح حساب بانکی (جاری دریافت بیمه گری و جاری پرداخت بیمه گری)
جاری دریافت بیمه گری
جاری پرداخت بیمه گری
فروش غیر نقد و نحوه وصول چکها و اقساط
لزوم تسویه مانده حسابهای فیمابین قبلی
لزوم همکاری شرکتهای نمایندگی صرفاً با یکی از واحدهای اجرائی شرکت
لزوم ارائه مفاصا حساب مالیاتی و صورتهای مالی اساسی