عنوان انگلیسی مقاله: The influence of organizational culture and conflict on market orientation
عنوان فارسی مقاله: اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن بر روی جهت گیری بازار
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
نوع مقاله: مقاله تحقیقی
_______________________________________چکیده
هدف-
اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که
عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا
نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار
درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.
طراحی/
روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت
مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد
آزمایش قرار گرفته است.
یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که
ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد.
یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با
سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با
سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.