عنوان انگلیسی
مقاله: The relationship of consumer personality trait, brand personality
and brand loyalty: an empirical study of toys and video games buyers
عنوان فارسی مقاله: رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
مطالعه تجربی خریداران اسباب بازی ها و بازی های ویدئوییصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند
دسته: اقتصاد - بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 27
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
نکته:
ترجمه تا بخش REFREENS (ضمیمه شامل ترجمه نمی باشد)
_______________________________________
چکیده
هدف: هدف این مقاله بررسی رابطه میان ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، هویت نام تجاری و وفاداری به برند، می باشد.
طرح،
روش، رویکرد- از روش نمونه برداری راحت برای جمع آوری داده های مقدماتی
استفاده شد. در مجموع از 400 مصرف کننده بزرگسال که به دنبال خرید یا قصد
خرید اسباب بازی یا بازی های ویدئویی در پاساژ های شهر تایپه بودند مصاحبه
ای گرفته شد، و 387 پرسش نامه گرداوری شد؛ نرخ پاسخ مفید 96. 75 درصد بود.
تحلیل رگرسیون منطبق با فرضیه های تست شده بود.