عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک- مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه سلیس و روان مقاله آماده خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده
از
آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو
بین مشتری و پرسنل سرویس می باشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب
سایت فروشنده اتفاق می افتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های
متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه
آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین، حاکی از این بود
که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی
اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه خود به میزان
قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی می باشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری