دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

عوامل موثر تصمیم بر ترک اعتیاد


پرسشهای زیادی درباره اعتیاد در جامعه مطرح می‌شود هر یک از متخصصان، کارشناسان و مردم جامعه از زاویه‌ای خاص بر مسئله نگاه می‌کند و متناسب با دیدگاه خود راه حل‌هایی را عرضه می‌کنند
دسته بندی علوم تربیتی
بازدید ها 187
فرمت فایل doc
حجم فایل 231 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
عوامل موثر تصمیم بر ترک اعتیاد

فروشنده فایل

کد کاربری 174
کاربر

پرسشهای زیادی درباره اعتیاد در جامعه مطرح می‌شود هر یک از متخصصان، کارشناسان و مردم جامعه از زاویه‌ای خاص بر مسئله نگاه می‌کند و متناسب با دیدگاه خود راه حل‌هایی را عرضه می‌کنند. پرسش مهمی که در این دوره از زمان بیشتر به چشممی خورد این است که آیا اعتیاد یک مشکل فردی است یا اجتماعی، ‌آیا اعتیاد یک بیماری یا انحرافی اخلاقی است ؟ آیا اعتیاد به ساخت اجتماعی و اتفاقاتی که در نهادهای آن می‌افتد مرتبط است ؟ آیا اعتیاد زاییده مناطق فقیر، ‌حاشیه نشین و محروم جامعه است ؟‌

فهرست مطالب

فصل اول کلیات
مقدمه
نظریات متخصصان درباره اعتیاد
نگرش به اعتیاد به عنوان یک عملی خلاف اخلاق
ارزیابی آمادگی تصمیم به ترک اعتیاد
طرح مسئله ‌عوامل موثر بر تصمیم به ترک اعتیاد
الف ـ علل تگرایش به سوء مصرف مواد
ب‌ـ معتاد کیست ؟‌
ج ـ پیشگیری از اعتیاد
د ـ انواع مواد مخدر و ضررات و اثرات آن
طرح مسئله و بیان ضرورت آن
فصل دوم پیشینه تحقیق
سوابق پژوهشی
مبانی نظری ـ چهارچوب نظری
ـ سرمایه اقتصادی
ـ سرمایه فرهنگی
فصل سوم روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
حجم نمونه
روش نمونه گیری
فرضیه‌های تحقیق و نتیجه گیری آن
دیگر فرضیات‌
فصل چهارم نتایج تحقیق
یافته‌های تحقیق
دیگر یافته‌ها
دادن اطلاعات در مورد مضرات مصرف مواد مخدر
تأثیر بر ارزش‌ها و نگرشها (تغییر نگرش‌های مثبت و تثبیت نگرش‌های منفی نسبت به مصرف مواد مخدر
نگرش‌ها و ارزشهایی که بر پیشگیری از سوء مصرف مواد موثرند عبارتند از
ارزش‌های مذهبی
ارزش حس مسئولیت فردی
تبیین جامعه شناختی اعتیاد و عوامل موثر بر آن
راهبردها و استراتژی‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر
1- پیشگیری جامع یا کلی
2- پیشگیریبرگزیده
3- پیشگیریالزامی
1- قطع مصرف مواد مخدر قبل از شروع آن
2ـ درمان افراد معتادبه موادمخدر
پیشگیری رشد مدار در مبارزه با مواد مخدر
فصل پنجم نتیجه گیری
نتیجه گیری
انگیزه‌های ترک اینگونه بیان شده است
مراحل درمان در یک کلینیک به این صورت است
عوامل زیست شناختی
عوامل گرایش به سمت اعتیاد درایران (ارزیابی سریع)
مبارزه با اعتیاد
اصول پیشگیری
عوامل محیطی اعتیاد
اصول و مبانی پیشگیری
گام بعدی به منظور اولویت‌بندی نیازها این است که براساس مولفه‌های پنج گانه به این شرح است
منابع

دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه


عنوان دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه دسته مدیریت رفتار سازمانی مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید22 اسلاید این فایل در زمینه ارتباطات گروهی و عملکرد گروه بوده که در 22 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتا
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 240
فرمت فایل pptx
حجم فایل 942 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:22 اسلاید

این فایل در زمینه" ارتباطات گروهی و عملکرد گروه" بوده که در 22 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده و می تواند به عنوان سمینار(کنفرانس) در کلاس در زمینه درس مدیریت رفتار سازمانی و مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارزد زیر است:

نیاز های شکل گیری گروه

دلائل شکل گیری گروه

جهت گیری عملکرد و ارتباطات گروه

ارتباطات در تعاملات اجتماعی گروه

ابعاد موثر بر جذابیت گروه

حساسیت اجتماعی گروه ها

آزادی برای مشارکت در گروه

فرصت برای مشارکت

رهبری دموکراتیک

گروه های معطوف به رشد اعضا

آموزش حساسیت

مشاوره و روان درمانی گروهی

گروه های تجزیه و تحلیل مراوده ای

ارتباطات در فرایند تصمیم گیری گروه

طوفان مغزی

تصمیم در گروه ریسک پذیری

وظایف ارتباطی مدیر در حوزه تصمیم گیری

الگوهای تصمیم گیری در گروه (ارئه توسط اسموک و زاجونس)

ارتباطات در گروه های معطوف به سمت اهداف تولید

پاورپوینت ارزیابی عملکرد


دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد دسته مدیریت منابع انسانی فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 16 اسلاید این فابل در زمینه ارزیابی عملکرد بوده و شامل بخشهای زیر است مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟ چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟ روش های اصلی ارزیابی مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش حل م
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 365
فرمت فایل pptx
حجم فایل 222 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
پاورپوینت ارزیابی عملکرد

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد

دسته: مدیریت منابع انسانی

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 16 اسلاید

این فابل در زمینه ارزیابی عملکرد بوده و شامل بخشهای زیر است:

مقدمه ای بر ارزیابی عملکرد

چرا باید عملکردها را ارزیابی نمود؟

چه کسی باید ارزیابی را انجام دهد؟

روش های اصلی ارزیابی

مصاحبه در مورد نتیجه ارزیابی

گامی در ارزیابی عملکرد اثربخش

حل مساله های متداول ارزیابی

مسایل حقوقی در ارزیابی عملکرد

مدیریت کیفیت جامع بر اساس ارزیابی عملکرد مدیران

قابل دفاع بودن سیستم ارزیابی

پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان


دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان دسته مدیریت (مدیریت منابع انسانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 22 اسلاید این فایل در زمینه آزمون و انتخاب کارکنان بوده و شامل موارد زیر است اصول آزمون و انتخاب کارکنان، اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون ، قابل اعتماد بودن آزمون، شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون، رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 155
فرمت فایل pptx
حجم فایل 237 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22
پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

دانلود پاورپوینت آزمون و انتخاب کارکنان

دسته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

این فایل در زمینه آزمون و انتخاب کارکنان بوده و شامل موارد زیر است:

اصول آزمون و انتخاب کارکنان، اهمیت دقت در گزینش، معتبر بودن آزمون ، قابل اعتماد بودن آزمون، شیوه تعیین قابل اعتماد بودن یک آزمون، رعایت اصول اخلاقی و مقررات در آزمون ، شیوه تعیین معتبر بودن یک آزمون ، استفاده از آزمون ها در عمل چگونه می توان در عمل افراد را آزمود؟، گزینش، مرکز ارزیابی مدیریت ، مصاحبه با کارکنان آینده ، انواع مصاحبه، مصاحبه ها تا چه اندازه مفید هستند؟ ، شیوه اجتناب از اشتباهات متداول به هنگام مصاحبه ، رهنمود هایی برای انجام دادن یک مصاحبه ، استفاده از سایر روش ها برای انتخاب کارکنان، بررسی سابقه و تماس با معرف ها ، آزمون صداقت گفتار ، کشف نادرستی

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار


دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید40 مقدمه بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوندبا کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 205
فرمت فایل pptx
حجم فایل 367 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار

دسته: مدیریت

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید:40

مقدمه:

بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهندومحصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .

این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:

ویزگیهای مرحله افول

خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول

  • اهداف بازاریابی در مرحله افول

استراتژی های مرحله افول بازار

متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ

متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور

متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک

ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول

عوامل مزیت رقابتی

متغیر های وضعیتی استراتژی حفظ

تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل

استراتژی توسعه طبیعی

توسعه گزینشی

مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی

پیش بینی افول بازار

انواع روش های پیش بینی فروش

عوامل تعیین کننده جذابیت بازار

وفاداری

مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

منابع و توانایی های سازمانی