دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور


دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور( اردیبهشت ماه سال 90 ) ذکر منبع شماره صفحه طرح هر سوال دسته مدیریت ( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور) در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور ارد
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 143
فرمت فایل pptx
حجم فایل 129 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31
دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور( اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع+ شم

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور( اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع+ شماره صفحه طرح هر سوال

دسته: مدیریت ( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)

در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور اردیبهشت ماه سال 90 پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوط به طرح تمامی سوالات نیز ذکر گردیده است.

. تهیه این فایل در شناخت منابع طرح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

برای نمونه پاسخنامه دو سوال 9 و 10 به شرح زیر است:

9- کدام نوع برنامه ریزی هنگامیم فید است که سازمان بخواهد کاری منحصر به فرد انجام دهد؟

1) اقتضایی 2) خارج به داخل 3) داخل به خارج 4) بر مبنای استثناء

گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 186).

توضیح: برنامه ریزی از خارج به داخل، هنگامی مفید است که سازمان بخواهد کاری منحصربه فرد انجام دهد و هدف این برنامه ریزی، یافتن فرصتهای محیطی و استفاده بهینه از آنهاست.

10- کدام مورد جزو ساز و کارهای هماهنگی به صورت افقی است؟

1) برنامه ریزی 2) ارجاع سلسله مراتبی

3) تدوین قواعد و رویه ها 4) به کار گیری ساختارهای ماتریسی

گزینه 4 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 366).

توضیح:

برخی از سازوکارها بر ایجاد هماهنگی بصورت عمودی تاکید دارند و از روابط سلسله مراتبی و خط فرمان استفاده می کنند؛ مانند: تدوین قواعد و رویه ها، ارجاع سلسله مراتبی و برنامه ریزی. این سازو کارها هنگامی که میزان تفکیک کم باشد، مناسبند.

سایر سازو کارها بر ایجاد هماهنگی بصورت افقی و از طریق بهبود روابط مورب تاکید دارند؛ مانند: برقراری تماس مستقیم میان مدیران، ایجاد نقش رابط، استفاده از گروه های ضربت، تشکیل تیم های کاری و به کارگیری ساختارهای ماتریسی. این سازوکارها هنگامی که تفکیک زیاد باشد، بهترین کارایی را دارند.

این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.

پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91)


پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) منبع طرح سوال شماره صفحه طرح سوال دسته مدیریت( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور) در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) پاس
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 147
فرمت فایل pdf
حجم فایل 119 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه طرح سو

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه طرح سوال

دسته: مدیریت( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)

در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) پاسخ داده شده است ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه تمامی سوالات نیز ذکر شده است. تهیه این فایل در شناخت منابع طح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.

به عنوان نمونه پاسخ سوالهای 1 و 9 را در زیر ارائه داده ایم:

1- در رهیافت کمی و سیتمی به ترتیب فرض انسان چگونه است؟

1) پیچیده – پیچیده 2) عقلایی – پیچیده 3) عقلایی – خودشکوفا 4) پیچیده – خودشکوفا

گزینه 1 صحیح است (مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 81).

توضیح:

دوره

مفروضات

1. رهیافت سنتی (کلاسیک)

انسان عقلایی- اقتصادی است.

2. رهیافت روابط امسانی یا منابع انسانی( نئوکلاسیک)

انسان اجتماعی و خودشکوفاست.

3. رهیافت کمی

انسان پیچیده است.

4. رهیافتهای سیستمی و اقتضایی

انسان پیچیده است.

5. آثار بعدی در تبیین رهیافتهای سیستمی و اقتضایی

انسان پیچیده است.

9- کدام استراتژی محیطی با حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد؟

1) ایمن سازی 2) ائتلاف 3) سهمیه بندی 4) جذب عوامل تهدیدکننده

گزینه 1 صحیح است(تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی استیفن رابینز ترجمه و نگارش الوانی و دانایی فرد، ص 313).

توضیح:

ایمن سازی یا ضربه گیری به وسیله حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد. از طریق ایمن سازی هسته اصلی عملیات از ناحیه داده و ستاده در برابر تاثیرات محیطی، به مدیریت اجازه می دهد که به عنوان یک سیستم بسته عمل کند.

این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.

دانلود پاورپوینت جبران خدمت کارکنان


عنواندانلود پاورپوینت جبران خدمت کارکنان دسته مدیریت ( مدیریت منابع انسانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 27 اسلاید این فایل در 27 اسلاید در زمینه جبران خدمت کارکنان بوده و شامل بخشهای زیر است عوامل حاکم بر میزان پرداخت برخی از قوانین مهم مربوط به جبران خدمت کارکنان تاثیر اتحادیه های کار گری بر جبران خدمت کارکنان سیاست های جبران خدمت رعایت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 236
فرمت فایل pptx
حجم فایل 254 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دانلود پاورپوینت جبران خدمت کارکنان

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان:دانلود پاورپوینت جبران خدمت کارکنان

دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی)

فرمت پاورپوینت

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

این فایل در 27 اسلاید در زمینه جبران خدمت کارکنان بوده و شامل بخشهای زیر است:

عوامل حاکم بر میزان پرداخت

برخی از قوانین مهم مربوط به جبران خدمت کارکنان

تاثیر اتحادیه های کار گری بر جبران خدمت کارکنان

سیاست های جبران خدمت

رعایت اصل برابری و اثرات آن بر میزان پرداخت

مراحل تعیین میزان پرداخت

قیمت گذاری شغل های مدیریتی و تخصصی

روند کنونی در جبران خدمت کارکنان

برنامه های پرداخت انگیزشی

مزایای کارکنان

مزایای بیمه

مزایای بازنشستگی

خدماتی که به کارکنان ارائه داده می شود

برنامه های مبتنی بر مزایای انعطاف پذیر

واگذاری امور مربوط به مزایای کارکنان

این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ


عنوان دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ دسته مدیریت (مدیرت بازاریابی مدیریت استراتژیک مدیریت اجرایی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 38 اسلاید این فایل در زمینه بنچ مارکینگ می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است مفهوم بنچ مارکینگ تعاریف Benchmarking انواع الگوبرداری مقایسه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 224
فرمت فایل pptx
حجم فایل 532 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38
دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ

دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی- مدیریت استراتژیک- مدیریت اجرایی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید 38 اسلاید

این فایل در زمینه " بنچ مارکینگ "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مفهوم بنچ مارکینگ

تعاریف Benchmarking

انواع الگوبرداری

مقایسه براساس عملکرد

مقایسه براساس فرایندهای کاری

مقایسه براساس فرایندهای کاری

الگوبرداری داخلی

الگوبرداری رقابتی

الگوبرداری فرآیندی

مقایسه انواع الگوبرداری

مدل الگوبرداری APQC

طرحریزی

تعیین نیات استراتژیک:

انتخاب فرآیند الگوبرداری

انواع تیم ها

جمع آوری اطلاعات

تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی

تعیین استراتژی پیاده سازی

پیاده سازی طرح

ارزیابی و گزارش

این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.

دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب


عنوان دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب دسته مدیریت (مدیرت بازاریابیمدیریت رفتار سازمانی) فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید 32 اسلاید این فایل در زمینه طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است یک ای
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 224
فرمت فایل pdf
حجم فایل 649 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32
دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب

دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی-مدیریت رفتار سازمانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید 32 اسلاید

این فایل در زمینه "طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

یک ایده یا ایده های متعدد؟

ایده اصلی

چگونه انجام می شود؟

شیوه انجام

زمان جلسه:

مراحل طوفان فکری

خلاقیت (creativity)- قواعد و تکنیکها

محدود کردن تعداد ایده ها

دسته بندی (categorizing) و ترکیب (combining)

رأی گیری (Voting)

رای گیری چندگزینه ای

رای گیری چندگزینه ای

درجه بندی

ارتباط ایده ها با اهداف

ساختاردهی به ایده ها

ساختاردهی بالا-به-پائین

ساختاردهی پائین-به-بالا

از ویژگی گزینه ها تا اهداف

ارزیابی و انتخاب- AHP

جمع بندی

این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.