دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 143 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 129 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
دانلود پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور( اردیبهشت ماه سال 90 ) + ذکر منبع+ شماره صفحه طرح هر سوال
دسته: مدیریت ( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)
در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور اردیبهشت ماه سال 90 پاسخ داده شده است. ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه مربوط به طرح تمامی سوالات نیز ذکر گردیده است.
. تهیه این فایل در شناخت منابع طرح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.
برای نمونه پاسخنامه دو سوال 9 و 10 به شرح زیر است:
9- کدام نوع برنامه ریزی هنگامیم فید است که سازمان بخواهد کاری منحصر به فرد انجام دهد؟
1) اقتضایی 2) خارج به داخل 3) داخل به خارج 4) بر مبنای استثناء
گزینه 2 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 186).
توضیح: برنامه ریزی از خارج به داخل، هنگامی مفید است که سازمان بخواهد کاری منحصربه فرد انجام دهد و هدف این برنامه ریزی، یافتن فرصتهای محیطی و استفاده بهینه از آنهاست.
10- کدام مورد جزو ساز و کارهای هماهنگی به صورت افقی است؟
1) برنامه ریزی 2) ارجاع سلسله مراتبی
3) تدوین قواعد و رویه ها 4) به کار گیری ساختارهای ماتریسی
گزینه 4 صحیح است(مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 366).
توضیح:
برخی از سازوکارها بر ایجاد هماهنگی بصورت عمودی تاکید دارند و از روابط سلسله مراتبی و خط فرمان استفاده می کنند؛ مانند: تدوین قواعد و رویه ها، ارجاع سلسله مراتبی و برنامه ریزی. این سازو کارها هنگامی که میزان تفکیک کم باشد، مناسبند.
سایر سازو کارها بر ایجاد هماهنگی بصورت افقی و از طریق بهبود روابط مورب تاکید دارند؛ مانند: برقراری تماس مستقیم میان مدیران، ایجاد نقش رابط، استفاده از گروه های ضربت، تشکیل تیم های کاری و به کارگیری ساختارهای ماتریسی. این سازوکارها هنگامی که تفکیک زیاد باشد، بهترین کارایی را دارند.
این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 147 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 119 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 7 |
پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع طرح سوال+ شماره صفحه طرح سوال
دسته: مدیریت( کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور)
در این فایل بصورت جامع و تشریحی به تمامی 20 سوال تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) پاسخ داده شده است ضمن اینکه منبع طرح سوال به همراه شماره صفحه تمامی سوالات نیز ذکر شده است. تهیه این فایل در شناخت منابع طح سوال و همچنین مباحث سوال خیز کمک فراوانی به شما خواهد کرد.
به عنوان نمونه پاسخ سوالهای 1 و 9 را در زیر ارائه داده ایم:
1- در رهیافت کمی و سیتمی به ترتیب فرض انسان چگونه است؟
1) پیچیده – پیچیده 2) عقلایی – پیچیده 3) عقلایی – خودشکوفا 4) پیچیده – خودشکوفا
گزینه 1 صحیح است (مبانی سازمان و مدیریت رضائیان، ص 81).
توضیح:
دوره |
مفروضات |
1. رهیافت سنتی (کلاسیک) |
انسان عقلایی- اقتصادی است. |
2. رهیافت روابط امسانی یا منابع انسانی( نئوکلاسیک) |
انسان اجتماعی و خودشکوفاست. |
3. رهیافت کمی |
انسان پیچیده است. |
4. رهیافتهای سیستمی و اقتضایی |
انسان پیچیده است. |
5. آثار بعدی در تبیین رهیافتهای سیستمی و اقتضایی |
انسان پیچیده است. |
9- کدام استراتژی محیطی با حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد؟
1) ایمن سازی 2) ائتلاف 3) سهمیه بندی 4) جذب عوامل تهدیدکننده
گزینه 1 صحیح است(تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی استیفن رابینز ترجمه و نگارش الوانی و دانایی فرد، ص 313).
توضیح:
ایمن سازی یا ضربه گیری به وسیله حصول اطمینان از اینکه عرضه مواد اولیه کافی بوده و ستاده ها نیز جذب بازار خواهند شد، احتمال توقف در عملیات سازمان را کاهش خواهد داد. از طریق ایمن سازی هسته اصلی عملیات از ناحیه داده و ستاده در برابر تاثیرات محیطی، به مدیریت اجازه می دهد که به عنوان یک سیستم بسته عمل کند.
این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 236 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 254 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
عنوان:دانلود پاورپوینت جبران خدمت کارکنان
دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی)
فرمت پاورپوینت
تعداد اسلاید: 27 اسلاید
این فایل در 27 اسلاید در زمینه جبران خدمت کارکنان بوده و شامل بخشهای زیر است:
عوامل حاکم بر میزان پرداخت
برخی از قوانین مهم مربوط به جبران خدمت کارکنان
تاثیر اتحادیه های کار گری بر جبران خدمت کارکنان
سیاست های جبران خدمت
رعایت اصل برابری و اثرات آن بر میزان پرداخت
مراحل تعیین میزان پرداخت
قیمت گذاری شغل های مدیریتی و تخصصی
روند کنونی در جبران خدمت کارکنان
برنامه های پرداخت انگیزشی
مزایای کارکنان
مزایای بیمه
مزایای بازنشستگی
خدماتی که به کارکنان ارائه داده می شود
برنامه های مبتنی بر مزایای انعطاف پذیر
واگذاری امور مربوط به مزایای کارکنان
این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 224 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 532 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
عنوان: دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ
دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی- مدیریت استراتژیک- مدیریت اجرایی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید 38 اسلاید
این فایل در زمینه " بنچ مارکینگ "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مفهوم بنچ مارکینگ
تعاریف Benchmarking
انواع الگوبرداری
مقایسه براساس عملکرد
مقایسه براساس فرایندهای کاری
مقایسه براساس فرایندهای کاری
الگوبرداری داخلی
الگوبرداری رقابتی
الگوبرداری فرآیندی
مقایسه انواع الگوبرداری
مدل الگوبرداری APQC
طرحریزی
تعیین نیات استراتژیک:
انتخاب فرآیند الگوبرداری
انواع تیم ها
جمع آوری اطلاعات
تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی
تعیین استراتژی پیاده سازی
پیاده سازی طرح
ارزیابی و گزارش
این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 224 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 649 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: دانلود پاورپوینت طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب
دسته: مدیریت (مدیرت بازاریابی-مدیریت رفتار سازمانی)
فرمت: پاورپوینت
تعداد اسلاید 32 اسلاید
این فایل در زمینه "طوفان فکری، ساختاردهی و ارزیابی ایده ها، انتخاب "می باشد که می تواند به عنوان سمینار (ارئه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
یک ایده یا ایده های متعدد؟
ایده اصلی
چگونه انجام می شود؟
شیوه انجام
زمان جلسه:
مراحل طوفان فکری
خلاقیت (creativity)- قواعد و تکنیکها
محدود کردن تعداد ایده ها
دسته بندی (categorizing) و ترکیب (combining)
رأی گیری (Voting)
رای گیری چندگزینه ای
رای گیری چندگزینه ای
درجه بندی
ارتباط ایده ها با اهداف
ساختاردهی به ایده ها
ساختاردهی بالا-به-پائین
ساختاردهی پائین-به-بالا
از ویژگی گزینه ها تا اهداف
ارزیابی و انتخاب- AHP
جمع بندی
این فایل توسط نویسنده و فروشنده فایل تهیه و تنظیم وبرای فروش قرار گرفته.