دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

فلش و فارسی سازی هواوی Y360-U72

اموزش صحیح فلش و فارسی سازی هواوی مدل Huawei Y360_U72 (تست شده و بدون مشکل )
دسته بندی هواوی | Huawei
بازدید ها 105
فرمت فایل rar
حجم فایل 1 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
فلش و فارسی سازی هواوی Y360-U72

فروشنده فایل

کد کاربری 2
کاربر
  • راهنما:بعد از خرید انلاین یه فایل کم حجم فشرده رو دانلود خواهید کرد.این فایل کم حجم رو از حالت فشرده خارج کرده یک فایل تکست که حاوی لینک دانلود اصلی فایل است برای شما قابل مشاهده و استفاده خواهد بود.

اموزش فلش و فارسی سازی هواوی Huawei Y3 lite Y360-U72

%100 تست شده - رسمی و پایدار و بدون مشکل

حل مشکل فارسی نشدن و ویروس های اندرویدی

بدون مشکل برعکس بودن مخاطبین

همراه با فلشر مخصوص جهت رایت

این مدل رام فارسی ندارد و به هیچ عنوان با برنامه های جانبی مانند مورلوکال فارسی نمی شود.

برای اولین بار روش فارسی سازی بدون مشکل به همراه فایل فلش قرار داده شد.

فارسی Huawei Y360-U72


پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 61
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: پاورپوینت شکل گیری و تغییر باور، نگرش و رفتار

دسته: مدیریت- مدیریت بازاریابی بین الملل (ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 33 اسلاید

این فایل در زمینه " شکل گیری و تغییر باور ، نگرش و رفتار " می باشد که در حجم 33 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

باور مصرف کننده

اثر هاله ای

عوامل موثر بر اهمیت ویژگی کالا یا خدمات

نگرش مصرف کننده

رفتار و نیات در رفتار

تعریف نیات رفتاری

چگونگی شکل گیری باورها ، نگرش ها و رفتارها

سلسله مراتب باورها، نگرش و رفتارها

سلسله مراتب چهارگانه اثرات

برخی راهبردهای ارتقاء مبتنی بر نوع فرایند خرید مصرف کننده

پیش بینی نگرش های مصرف کننده از طریق مدلهای چند ویژگی

فرمول ارزیابی و قدرت باور

نگرش های کلی در برابر نگرش نسبت به پدیده

مدل نیات رفتاری

دیدگاههای اصلی ترغیب

رویکرد تصمصم گیری در تغییر نگرش

مدل احتمالی تفسیری در فرایند ترغیب

مدل های چند ویژگی و مسیر تصمیم گیری به سوی ترغیب

فرایند ایجاد تغییر در نگرش

پنج روش تغییر دادن نگرش : دیدگاه چندویژگی

مسیر تجربی برای تغییر نگرش

نظریه توازن

همسانی شناختی

عناصر شناختی در چارچوب نظریه توازن

تعریف حالت متوازن از نظر فریتز هیدر

چند نمونه از حالتهای متوازن و نامتوازن

نگرش نسبت به آگهی

مسیر تاثیر رفتاری برای تغییر رفتار

شگرد خودشیرینی

تکنیک پا لای درب

تکنیک درب توی صورت

تکنیک درب توی صورت

تکنیک یک تومان هم یک تومان است

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان رضایت و وفاداری پس از خرید در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 49
فرمت فایل pptx
حجم فایل 804 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

فروشنده فایل

کد کاربری 79
کاربر

عنوان: پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

دسته: مدیریت- مدیریت بازاریابی بین الملل (ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

طراحی شده با اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه " رضایت و وفاداری پس از خرید " می باشد که در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فرایند پس از اکتساب

نمودار فرایند پس از حصول در مصرف کننده

تعریف تجربه مصرف در مصرف کننده

عناصر تجربه

استفاده از محصول

مصرف در نمایش

حالت های خلقی و تجربه مصرف

ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب

مدل رضایت / عدم رضایت مصرف کننده

ارزیابی عملکرد و کیفیت محصول

ابعاد مربوط به کیفیت خدمات

ابعاد مربوط به کیفیت کالا

مدل همپوشی کیفیت خدمات و محصول

مدل عدم تائید انتظار

عملکرد مورد انتظار از یک محصول

نظریه اسناد

سنجش رضایت مصرف کننده

رفتار شکایت آمیز مصرف کننده

عوامل موثر بر رفتار شکایت آمیز

شکایات و رفتار خروجی

کنارگذاری محصول

وفاداری به مارک

رویکردهای رفتاری وفاداری به مارک

سنجه های نگرشی وفاداری به مارک

شناسایی مصرف کنندگان وفادار به مارک

مقایسه رضایت و وفاداری

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.


نوترکیبی در جنس مگس سرکه مالانوگاستر

تعداد صفحات انگلیسی 9 صفحه (2282 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 8 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است قیمت این ترجمه در بازار
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 32
فرمت فایل docx
حجم فایل 438 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8
نوترکیبی در جنس مگس سرکه مالانوگاستر

فروشنده فایل

کد کاربری 524
کاربر
تعداد صفحات انگلیسی 9 صفحه (2282 کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی 8 صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است
قیمت این ترجمه در بازار

نمونه ترجمه

مگس سرکه مالانوگاستر نژاد T-007برای نشان دادن نوترکیبی جنس نر، معروف می باشد. مطالعه حاضر به نکات زیر اشاره دارد: (1) وقوع خوشه ای نوترکیبی، بازیابی نابرابر محصولات مکمل نوترکیبی، فراوانی نسبتا بالای نوترکیبی در اطراف منطقه سانترومری و وقوع مکرر فنوتیپ مگس موزائیک- تمام اینها نشان می دهد که بخش قابل توجهی از نوترکیبی در جنس نر نژاد T-007 ، پرمیوتیک یا دارای منشاء رویشی (جسمی)هستند، اگر چه تعدادی از آنها هنوز هم می تواند منشاء میوزی داشته باشند. نوترکیبی جنس نر هم در قسمت کروموزوم سوم و هم در کروموزوم دوم رخ می دهد و فراوانی های نوترکیب بین این دو جفت کروموزوم قابل مقایسه هستند.


بهینه سازی شرایط کشت برای تولید مواد ضد میکروبی توسط لاکتوباسیلوس

تعداد صفحات انگلیسی 25 صفحه (586 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 3 صفحه سال انتشار 2014 ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است
دسته بندی مقالات ترجمه شده
بازدید ها 33
فرمت فایل docx
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
بهینه سازی شرایط کشت برای تولید مواد ضد میکروبی توسط لاکتوباسیلوس

فروشنده فایل

کد کاربری 524
کاربر
تعداد صفحات انگلیسی 25 صفحه (586 کلمه)
تعداد صفحات ترجمه فارسی 3 صفحه
سال انتشار 2014
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول
هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست و تعداد صفحات بر اساس آن نوشته شده است
نمونه ترجمه

افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای خرید مواد ضد میکروبی طبیعی که می تواند برای نگهداری غذا استفاده شود، وجود دارد. این مطالعه به ایجاد شرایط برای افزایش تولید مواد ضد میکروبی لاکتوباسیلوس paracasei Subsp. ToleransFX-6 پروبیوتیکی که از کفیر تبتی گرفته شده، متمرکز شده است. شرایط کشت با استفاده از یک روش سطحی بهینه سازی شده که بطور قابل ملاحظه ای، شرایط را برای افزایش فعالیت ضد میکربی تا 80٪ افزایش میدهد، صورت گرفته است. خصوصیات بیشتر نشان داد که مواد ضد میکروبی طیف گسترده ای از فعالیت های ضد میکروبی را در برابر انواع باکتری ها و قارچ های گرم مثبت و گرم منفی نشان دادند.