دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

جواب کتاب انگلیسی امریکن انگلیش فایل 2 (American English file 2)…

دسته: زبان خارجه

حجم فایل: 9288 کیلوبایت

تعداد صفحه: 12

دانلود جواب جواب کتاب انگلیسی امریکن انگلیش فایل 2 (American English file 2) ، با این پاسخ نامه می توانید همه سوالات را جواب دهید

قیمت: 2,000 تومان

خرید و دانلود

جهانی شدن و روند آن در تحقیقات بازاریابی بین المللی در آسیا…

خلاصه

چند فاکتور نشان دهنده روند جهانی سازی می باشند که شامل آزادسازی گسترده بازار، تاثیر تکنولوژی، روش های ارتباطی متغیر و توزیع در سطح جهانی به طور سریع می باشد. بازارهای جهانی به طور فزاینده ای برای شرکت های چند ملیتی حائز اهمیت بوده و این مورد منجر به تغییر در سازمان ها و فلسفه تحقیقاتی شرکت های بازاریابی بین المللی می گردد. مزایای روش های بین المللی در ارتباط با تحقیقات شامل کنترل و هماهنگی بهتر تحقیقات در بسیاری از کشورها، قابل مقایسه بودن یافته های تحقیقی و درک بهتر نقش بازار بر مبنای مرزهای فرا ملی می باشد. افراد و همچنین نمایندگی های تحقیق این موضوع را دریافته اند که این مسئاله حائز اهمیت می باشد تا درک کلی را در ارتباط با کل محیط عملیاتی ایجاد کرده و درک بهتری از تصمیمات و فعالیت های رقابتی نسبت به بررسی اطلاعات بازاریابی متعارف داشته باشیم. اگر تحقیقات مربوط به بازاریابی بین المللی بتواند مطابق با نیاز افراد باشد، می تواند مرتبط و متناسب با هزاره جدید باشد..

کلمات کلیدی: جهانی سازی، تحقیقات بازاریابی بین المللی، تحقیقات بتزاریابی آسیا، رفتار مصرف کننده

مقدمه

دو دهه گذشته، شاهد جهانی سازی سریع فعالیت های تجاری در جهان به ویژه در منطقه آسیا در بخش های اقیانوس آرام با توجه به شکوفا شدن اقتصاد آسیا همانند، ژاپن، کره جنوبی، تایوان و سنگاپور بوده است. اخیرا بحران اقتصادی ضررهایی را به بعضی از کشورها وارد کرده و رشد اقتصادی این کشورها و کشورهای کمتر شناخته شده همانند تایلند، مالزی و اندونزی را تحت تاثیر قرار داده است. جهانی سازی و بحران های اقتصادی اگرچه به طور مکرر واقع شده و به یکدیگر ارتباطی ندارند دارای تاثیرات وسیع و مهمی بر روی شرکت های بررسی کننده بازار و فعالیت هایشان در آسیا می باشند.

  • فرمت: zip
  • حجم: 0.24 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

جهانگردی و جایگاه آن در ایران…

شرایط اقلیمی و آب و هوای متنوع در ایران و وجود مواهب فراوان طبیعی در پهنه گسترده کشور و نیز میراثهای عظیم تاریخی و تمدن چندین هزار ساله و آثار گرانبهای فرهنگی، هنری، معماری، صنایع دستی، اماکن زیارتی و متبرکه و آداب و سنن و گروه های مختلف قومی و جاذبه های مختلف زیبای طبیعی و وجود چشمه های معدنی شفابخش و نیز روحیه میهمان دوستی و میهمان نوازی ایرانیان همگی از عواملی هستند که اگر به درستی به جهانیان معرفی شوند، می توانند ایران را به یکی از قطبهای بزرگ جهانگردی تبدیل نمایند. اما علیرغم وجود این همه مواهب و با وجود آنکه از لحاظ جاذبه های توریستی کشورمان جزء ده کشور اول توریستی جهان قلمداد می گردد اما با کمال تأسف ملاحظه می گردد از مجموع ۵۶۰ میلیون نفر جهانگردی که در سال ۱۹۹۵ از کشورهای جهان بازدید کرده اند بنابر قول مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۷۴ تنها بین ۴۲۰ تا ۴۵۰ هزار جهانگرد از ایران بازدید کرده اند

خرید و دانلود

جهان گردی و هتلداری…

مقدمه

امکانات ارتباطی که دوران معاصر و کنونی در اختیار انسان قرار می دهد امکان جا به جا شدن شمار قابل ملاحظه ای انسان را در پهنه نسبتا وسیعی ممکن کرده است و حرکت واقعی جهانگردی، جهانگردی توده ای و گروهی به سوی کشف افق های دور دست خصوصا افق هایی که دارای فرهنگ و عاد فرهنگی اصیل و کهن می باشند از مدتها قبل شکل گرفته و اکنون در حال گسترش می باشد. اگر جابجایی جمعیت را در درون کشورها به این مسئله بیفزاییم اهمیت مسافرت بعنوان یک نیاز طبیعی، روحی، روانی، اجتماعی و... از هر نظر بیشتر روشن خواهد شد. زمانی گردشگری معنای واقعی خود را خواهد یافت که علاوه بر تسهیل شرایط انجام آن در فضایی مطلوب اتفاق افتد.

در بسیاری از کشورها از جمله کشور ما پدیده مسافرت کردن در حال گسترش می باشد و توسعه آن نیز ضرورت دارد به دلایل مختلف از جمله جاذبه های متنوع و متفاوت در بسیاری زمینه امکان گسترش فعالیت توریستی چه داخلی و چه خارجی وجود دارد و هتل به عنوان یکی از مجموعه فضاهای توریستی اقامتی، فراغتی، اجتماعی، فرهنگی و... اقتصادی با توجه به جلوه های متعدد و متنوع آن به عنوان زمینه طراحی معماری مورد توجه و مطالعه قرار گرفته است.

نکات مطرح شده حکایت از نگرشی جدید در زمینه فوق دارد به نگرشی که حاصل دوره های جدید حرکت توریسم جمعی و گروهی است یعنی جامعه ای کنجکاو، پرسشگر، آنسوی نگرد رو به پیش که علاوه بر طرح مسائل مختلف و توجه به آنها محیط زیست خود را نیز مطرح می کند.

خرید و دانلود

جنسیت و رشته تحصیلی در دانشجویان…

تبیین رابطه بین نقش جنسیتی مردانه و زنانه با رشته تحصیلی در دانشجویان پسر رشته های فنی و هنر

فصل اول (کلیات پژوهش)

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت و اهمیت پژوهش

هدف پژوهش

سئوالات پژوهش

فصل دوم (پیشینه پژوهش)

هویت جنسی

پیدایی هویت جنسی

نظریه طرحواره جنسی

نقش یابی جنسی در اوایل کودکی

تاثیرات ژنتیکی بر نقش یابی جنسی اوایل کودکی

تاثیرات محیطی بر نقش یابی جنسی اوایل کودکی

هویت و رفتار جنسی در اواسط کودکی

تاثیرات فرهنگی بر نقش یابی جنسی در اواسط کودکی

نقش یابی جنسی در نوجوانی

هویت جنسی در میان سالی

کلیشه ها یا تصورات قالبی جنسیتی چیست؟

تصورات قالبی جنسی

عقاید و رفتارهای قالبی مربوط به جنسیت در اوایل کودکی

عقاید جنسیت کلیشه ای در اواسط کودکی

تصورات قالبی و کلیشه ای در مورد زنان

ویژگی های جنس زن

ویژگی های جنس مرد

دیدگاه های کلیشه ای راجع به مردان

تغییرات نقش های مردان

عوامل موثر در تفویت تفاوت های زن و مرد

تفاوت های زن و مرد از لحاظ خلقی

نحوه برخورد با فشارهای روحی و عصبی

تفاوت های مرد و زن در کمک کردن به دیگران

نظریه طرحواره جنسیتی

سازماندهی طرحواره های جنسیتی

رشد طرحواره جنسیتی

زنان و اقلیت های قومی

حضور کمرنگ زنان در عرصه های مدیریتی

وجود نگاه های سنتی

آیا زنان می توانند رهبر باشند

زنان، جرم، خلافکاری

شیوه های سنجش مردانگی و زنانگی

مقیاس های نقش جنسیت مردانه و نقش جنسیت زنانه

تفسیر نره های مقیاس GM و GF

فصل سوم (روش شناسی پژوهش)

طرح تحقیق

جامعه آماری

نمونه آماری

روش نمونه گیری

ابزارهای پژوهش

پایانی و اعتبار

فصل چهارم (نتایج)

الف: توصیف داده های آماری

ب: تحلیل داده آماری

فصل پنجم (بحث در نتایج)

بحث در نتایج

محدودیت ها

پیشنهادات

منابع

پیوست

خرید و دانلود