دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

چاقو طراحی شده در SolidWorks (سالیدورکس) و CATIA (کتیا) - 202…

دسته: مکانیک

حجم فایل: 98 کیلوبایت

تعداد صفحه: 1

تانگو طراحی شده در SolidWorks و CATIA

قابل مشاهده در CATIA – SolidWorks – NX – PRO

همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدی

آماده جهت رندرگیری

برای سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها به آدرس زیر ایمیل بزنید تا درخواست شما در اسرع وقت در سایت قرار داده شود

forosh46@gmail.com

قیمت: 3,000 تومان

خرید و دانلود

چارچوبی یکپارچه جهت مدیریت ریسک برون سپاری (ترجمه)…

چکیده

هدف- این مقاله به دنبال ارائه چارچوبی عمومی جهت ارزیابی و شبیه سازی ریسک های برون سپاری در زنجیره تامین می باشد.

طرح / روش/ رویکرد- این رویکرد ترکیبی روش تجزیه و تحلیل ریسک کیفی را که حالت ریسک-شکست زنجیره تامین و تحلیل اثر نامیده می شود، دربرمی گیرد که اقدامات شناسائی، تحلیل و کاهش ریسک را به منظور ارزیابی ریسک برون سپاری زنجیره تامین با هم ادغام می کند. ارزیابی ریسک کیفی به مدیران ریسکی این امکان را می دهد تا نمایش تصویری از ریسک های حتمی را با استفاده از نقشه ریسک تهیه کنند. شبیه سازی مونت کارلو (MSC) مربوط به ریسک های حتمی برون سپاری تحویل با استفاده از سیستم Milk-Run اتخاذ شده است.

یافته ها- متغیرهای کلیدی عملکرد و ریسک برون سپاری تحویل با استفاده از مفاهیم آماری پایه تحلیل شده اند. چنین نتیجه گیری شد که تنظیمات تازه پیاده شده برون سپاری تحویل در سیستم Milk-Run میانگین هزینه کل و زمان تاخیر تحویل به مشتری را کاهش می دهد. با این وجود، حد معینی از ریسک و عدم قطعیت با توجه به وجود تغییر و عدم پایداری همچنان وجود دارد.

محدودیت ها / کاربردهای تحقیق- این مقاله نشان می دهد که سازمان قادر به مدیریتریسک از طریق اتخاذ یک روش سیستماتیک برای شناسائی ریسکهای بالقوه قبل از برون سپاری می باشد و می تواند MSC را برای بررسی ریسک های قابل سنجش همچون زمان تاخیر و هزینه بکار ببرد.

کاربردهای عملی- این مقاله خط مشی عمومی برای شاغلان جهت ارزیابی برون سپاری لجستیک و مشاوران و متخصصان مدیریت لجستیک جهت ارزیابی ریسک و تاثیر برون سپاری ارائه می کند. اعتقاد بر این است که چارچوب پیشنهادی ارزیابی ریسک به تحلیل عدم قطعیت هزینه های عملیاتی کمک خواهد کرد و پایداری زنجیره تامین را تضمین خواهد کرد. با این وجود، محدودیت این تحقیق این است که طیف کامل ریسک برون سپاری به ویژه ریسک غیر قابل سنجش از طریق MSC قادر به تحلیل نخواهد بود.

اصالت/ ارزش- این مقاله چارچوب یکپارچه ای را که روش کمی و کیفی را جهت مدیریت ریسک برون سپاری با هم ترکیب می کند، پیشنهاد می دهد. این مقاله مقیاس اندازه گیری استاندارد را جهت کمی سازی ریسک در زنجیره تامین به طوری که اثربخشی برون سپاری را تعیین کند، ارائه می دهد.

خرید و دانلود

چارچوبی مفهومی برای گسترش محصولات جدید به شیوه الکترونیکی…

خلاصه

عصر اقتصاد دانشی امروز با دوره های حیات کوتاه محصولات، نیازهای متغیر مشتریان و فرآیند های کسب و کار پیچیده شناخته می شود، به گونه ای که مدیریت دانش (Knowledge Management یا KM) به عنوان عنصری کلیدی در گسترش محصولات جدید محسوب می گردد. در این مقاله، تعامل میان پنج حوزه فعالیت مختلف در KM را به تفصیل مورد بحث قرار می دهیم. پس از آن، مفهومی نوین از گسترش محصولات جدید به صورت الکترونیکی (E-NPD) را ارائه خواهیم نمود. E-NPD عبارت است از نقطه همگرایی ارتباطات مشتریان، فرآیند کسب و کاری، کاربرد های سازمانی فناوری اطلاعات، و سامانه های مدیریت دانش که برای ادامه سیر خلاقیت در سازمان از طریق مدل های کسب و کار جدید در محیط اقتصادی دانش پایه ضروری است. در این مقاله، بر پایه یک مطالعه موردی در محیط صنعتی فناورانه، نشان خواهیم داد که همگرایی KM و گسترش محصولات جدید به صورت قابل توجهی کارایی بهتری در گسترش محوصلات جدید ایجاد کرده و به تبع آن توانسته باعث موفقیت محصولات جدید شود. در این زمینه، با توضیح ساختار E-NPD می توانیم بهبود قابل توجه NPD را با بهره گیری از KM نتیجه گیری کنیم.

با وجود رقابت فزاینده در محیط اقتصادی که جهانی، سازمان های موفق باید بتوانند بنیاد دانشی خود را گسترش دهند و مهارت های جدیدی را ایجاد کنند. سازمان هایی که نتوانند این هدف را برآورده سازنند از رقابت عقب خواهند ماند. تاریخ نشان می دهد که سازمان های پیشرو در یک نسل به ندرت در نسل های آینده نیز می توانند پیشرو باشند. سازمان ها برای نگه داری مزیت رقابتی کنونی خود باید بر روی گرایش کلی مشتریان، سازمان های شبکه محور، سازمان مجازی و چابک و سازمان دانش محور حفظ کنند. تمامی این مفاهیم به مدیریت دانش (KM) مرتبط اند. در دهه گذشته، پیشرفت سریع فناوری، تغییر نیازهای مشتریان باعث کاهش طول عمر محصولات و یکپارچه سازی بازارهای جهانی شده که چالشی بزرگ برای فرآیند های NPD به وجود آورده است. مدیریت دانش در حوزه کسب و کار پاسخ های خوبی پس داده است اما همگرایی آن با گسترش محصولات جدید کم تر مورد بررسی و بحث قرار گرفته است.

  • فرمت: zip
  • حجم: 1.40 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود

چارچوبی رده بندی سرویس محاسبه ابری…

چکیده

محاسبه ابری انقلابی را در صنعت فناوری اطلاعات با توانمند ساختن آن ها برای عرضه دسترسی به زیرساخت هایشان و خدمات کاربردی بر مبنای اشتراک ایجاد کرده است. بنابراین، چندین شرکت همانند IBM، مایکروسافت، گوگل، و آمازون شروع به عرضه سرویس های ابری مختلف به مشتریانشان کرده اند. به دلیل تنوع زیاد در سرویس های محاسبه ابری موجود، از دیدگاه مشتری، مشکل شده است تا تصمیم بگیریم که آن ها از چه سرویسی می بایست استفاده کرده و مبنای انتخاب آن ها چه می باشد. در حال حاضر چارچوبی وجود ندارد تا بتواند این امکان را به کاربران بدهد تا به ارزیابی عرضه محاسبات ابری پرداخته و آن ها را بر مبنای توانایی شان برای تامین نیازهای کیفیت خدمات (QoS) رده بندی کنند. در این تحقیق، چارچوب و مکانیسمی را مطرح می کنیم که کیفیت را اندازه گیری کرده و سرویس های محاسبه ابری را اولویت بندی می کند. چنین چارچوبی می تواند تاثیر قابل توجهی را ایجاد کرده و رقابت سالمی را در میان ارائه دهندگان محاسبات ابری برای مد نظر قرار دادن توافقنامه سطح خدمات (SLA) و بهبود کیفیت خدمات شان ایجاد کند. ما عملی بودن چارچوب رده بندی را با استفاده از بررسی موردی نشان می دهیم.

کلیدواژه: محاسبه ابری، ارزیابی خدمات، کیفیت خدمات، توافقنامه سطح خدمات

مقدمه

محاسبه ابری به عنوان الگویی برای ارسال منابع بر مبنای تقاضا (زیرساخت، پلتفرم، نرم افزار، غیره) به مشتریان همانند تسهیلات دیگر (برای مثال، آب، برق. گاز) می باشد. این سه خدمات اصلی توسط طرح محاسبه ابری بر مبنای نیاز مشتریان فناوری اطلاعات ایجاد می گردد [1]. در ابتدا نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) امکان دسترسی به برنامه های کاربردی کامل را به عنوان خدمات، همانند مدیریترابطه مشتری (CRM) فراهم می کند [2]. دوم اینکه، پلفرم به عنوان خدمات (PaaS) ، جایگاهی را برای توسعه برنامه های کاربردی دیگر فراتر از آن همانند موتور جستجو برنامه گوگل (GAE) ایجاد می کند [3]. در نهایت زیرساخت به عنوان خدمات (IaaS) محیطی را برای بکارگیری، اجرا و مدیریت ماشین های مجازی و ذخیره سازی ایجاد می کند. از نظر فنی، IaaS، مقیاس پذیری افزایشی (مقیاس بالا و پایین) از منابع محاسباتی و ذخیره سازی بر مبنای تقاضا، ارائه می دهد [1].

خرید و دانلود

چارچوبی برای رده بندی سرویس های محاسبه ابری…

خلاصه

چکیده

محاسبه ابری انقلابی را در صنعت فناوری اطلاعات با توانمند ساختن ان ها برای عرضه دسترسی به زیرساخت هایشان و خدمات کاربردی بر مبنای اشتراک ایجاد کرده است. بنابراین، چندین شرکت همانند IBM، مایکروسافت، گوگل، و آمازون شروع به عرضه سرویس های ابری مختلف به مشتریانشان کرده اند. به دلیل تنوع زیاد در سرویس های محاسبه ابری موجود، از دیدگاه مشتری، مشکل شده است تا تصمیم بگیریم که آن ها از چه سرویسی می بایست استفاده کرده و مبنای انتخاب آن ها چه می باشد. در حال حاضر چارچوبی وجود ندارد تا بتواند این امکان را به کاربران بدهد تا به ارزیابی عرضه محاسبات ابری پرداخته و آن ها را بر مبنای توانایی شان برای تامین نیازهای کیفیت خدمات (QoS) رده بندی کنند. در این تحقیق، چارچوب و مکانیسمی را مطرح می کنیم که کیفیت را اندازه گیری کرده و سرویس های محاسبه ابری را اولویت بندی می کند. چنین چارچوبی می تواند تاثیر قابل توجهی را ایجاد کرده و رقابت سالمی را در میان ارائه دهندگان محاسبات ابری برای مد نظر قرار دادن توافقنامه سطح خدمات (SLA) و بهبود کیفیت خدمات شان ایجاد کند. ما عملی بودن چارچوب رده بندی را با استفاده از بررسی موردی نشان می دهیم.

کلمات کلیدی: محاسبه ابری، ارزیابی خدمات، کیفیت خدمات، توافقنامه سطح خدمات

مقدمه

محاسبه ابری به عنوان الگویی برای ارسال منابع بر مبنای تقاضا (زیرساخت، پلتفرم، نرم افزار، غیره) به مشتریان همانند تسهیلات دیگر (برای مثال، آب، برق. گاز) می باشد. این سه خدمات اصلی توسط طرح محاسبه ابری بر مبنای نیاز مشتریان فناوری اطلاعات ایجاد می گردد [1]. در ابتدا نرم افزار به عنوان خدمات (SaaS) امکان دسترسی به برنامه های کاربردی کامل را به عنوان خدمات، همانند مدیریت رابطه مشتری (CRM) فراهم می کند [2]. دوم اینکه، پلفرم به عنوان خدمات (PaaS) ، جایگاهی را برای توسعه برنامه های کاربردی دیگر فراتر از آن همانند موتور جستجو برنامه گوگل (GAE) ایجاد می کند [3]. در نهایت زیرساخت به عنوان خدمات (IaaS) محیطی را برای بکارگیری، اجرا و مدیریت ماشین های مجازی و ذخیره سازی ایجاد می کند. از نظر فنی، IaaS، مقیاس پذیری افزایشی (مقیاس بالا و پایین) از منابع محاسباتی و ذخیره سازی بر مبنای تقاضا، ارائه می دهد [1].

  • فرمت: zip
  • حجم: 2.27 مگابایت
  • شماره ثبت: 411

خرید و دانلود