دسته: مقالات ترجمه شده
حجم فایل: 217 کیلوبایت
تعداد صفحه: 10
طبقه بندی و مدیریت استراتژیک خدمات در تجارت الکترونیک
توسعه طبقه بندی خدمات بر مبنای ادراک مشتری
از اواخر 1990، استفاده از وب سایتها به عنوان پل ارتباط بازاریابی با افزایش کاربران اینترنت افزایش یافت. پیشرفت فناوری اطلاعات سبب شد کالاها و خدمات گوناگونی بدون توجه به بعد زمان و مکان پدیدار شوند. نرم افزارهای پیشرفته منجر شد مشتریان و تجار تحت شرایط ایمن به خرید وفروش در اینترنت بپردازند. در نتیجه بازاریابی الکترونیکی به عنوان مکانی مجازی برای معاملات آنلاین مورد توجه قرار گرفت. که تلاش های بسیاری برای شناسایی عوامل موفقیت در تجارت الکترونیک صورت گرفت.
موارد بسیاری از موفقیت شرکتهایی که خدمات استاندارد به صورت الکترونیکی ارائه می دهند وجود دارد از قبیل شرکت های نرم افزاری، کتاب فروشی ها و... در هر حال خدمات به دلیل ناملموس بودنشان به سختی استاندارد شده و از طریق کانال آنلاین فرستاده می شوند. اما امروزه این مشکلات با پیشرفتIT به طور وسیعی حل شده و بسیاری از ارائه دهندگان خدمات به شکل سنتی، شروع به ارائه خدمات آنلاین کرده اند. در حال حاضر مسئله اصلی پیدا کردن راه هایی برای ارائه آنلاین خدمات و مدیریت موثر آنها است که همانند کالاهای ملموس ارائه خدمات آنلاین نیاز به دید استراتژیک دارد.
مطالعات متعددی روی این مسئله صورت گرفته که محدودیت های معینی داشته اند. ضمن احترام به مطالعات تجارت الکترونیک بخش زیادی از تحقیقات موجود روی کالاهای ملموس تمرکز دارد. در مقایسه با وجود اینکه خدمات سهم عمده ای در معاملات تجارت الکترونیک دارند توجه اندکی به ارائه خدمات به صورت الکترونیکی شده است. اما شرکت های موفقی وجود دارند که خدمات مناسب آنلاین ارائه دادهو استراتژی های متناسب به کار می برند. این استراتژی ها باید متناب با نوع خدمت ارائه شده متفاوت باشند و بر اساس ویژگی های منحصر به فردخدمت برای ارائه آنلاین انتخاب شوند. بنابراین نیاز به ایجاد یک طبقه بندی خدمات در تجارت الکترونیکی و نیز بررسی استراتژی های مناسب برای گروه بندی آنها ضروری است.
در تجارت الکترونیک موفقیت تجاری تا حد زیادی به درک مشتری از ویژگی های معامله بستگی دارد. در نتیجه ایجاد یک طبقه بندی برای خدمات آنلاین با تاکید روی دیدگاه مشتری مفید خواهد بود. مشتری در بازار امروز به عنوان یکی از نیروهای قدرتمند مورد توجه است که در تجارت الکترونیک نیز می تواند اهمیت یکسانی داشته باشد. علاوه بر این انتظارات مشتری در مورد خدمات آن لاین نقش اساسی در شکل گیری رضایت آنها ایفا می کند.
برای غلبه بر محدودیت های مطالعات موجود و ارضائ نیازهای در حال ظهور در اینترنت این مقاله تلاش می کند تا یک طبقه بندی بر مبنای ادراک مشتری در معاملات خدمات آنلاین ایجاد کند. انتظار می رود نتایج برای بازاریابی و نتایج عملکردی تجارت آن لاین مفید باشند.
قیمت: 6,500 تومان
دسته: مقالات ترجمه شده isi
حجم فایل: 966 کیلوبایت
تعداد صفحه: 25
طبقه بندی قیمت آینده بازار برق
چکیده
Abstract- Forecasting short-term electricity market prices has been the focus of several studies in recent years.
-پیش بینی کوتاه مدت قیمت ها در بازار برق در سال های اخیر در تمرکز مطالعات متعدد بوده است.
Although various approaches have been examined، achieving sufficiently low forecasting errors has not been always possible.
اگر چه روش های مختلف مورد بررسی قرار داده شده اند، دستیابی کمی از خطاهای پیش بینی نشده همیشه امکان پذیر است.
However، certain applications، such as demand-side management، do not require exact values for future prices but utilize specific price thresholds as the basis for making short-term scheduling decisions
. با این حال، برخی از برنامه های کاربردی، مانند مدیریت سمت تقاضا، نیاز به مقادیر دقیق برای قیمت های آینده ندارند، بلکه از آستانه قیمت مشخص به عنوان پایه ای برای ساخت تصمیمات برنامه ریزی کوتاه مدت استفاده می کند.
In this paper، classification of future elec tricity market prices with respect to prespecified price thresholds is introduced.
در این مقاله، طبقه بندی قیمت های بازار برق در آینده با توجه به آستانه قیمت از پیش تعیین شده معرفی شده است.
Two alternative models based on support vector machines are proposed in a multi-class، multi-step-ahead price classification context.
دو مدل جایگزین بر اساس بردارهای پشتیبانی ماشین با مفهوم چند طبقه، به صورت طبقه بندی روز آتی قیمت ارائه شده است
Numerical results are provided for classifying prices in Ontario's and Alberta's markets.
نتایج عددی برای طبقه بندی قیمت ها در بازار آلبرتا و انتاریو ارائه شده است.
IEEE TRANSACTIONS ON POWER SYSTEMS، VOL. 26، NO. 1، FEBRUARY 2011
قیمت: 15,000 تومان
دسته: مقالات ترجمه شده
حجم فایل: 523 کیلوبایت
تعداد صفحه: 53
شیوه های مدیریت منابع انسانی و سرمایه اجتماعی سازمانی:
نقش ویژگی های صنعتی
چکیده:
این مقاله به بررسی رابطه بین مدیریت منابع انسانی (HRM) شیوه و سرمایه اجتماعی سازمان (OSC) و اثرات تعدیل از ویژگی های صنعتی می پردازد. بر این اساس دریک نمونه از 161شرکت، نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که شیوه های مدیریت منابع انسانی است که در تسهیل روابط میان کارکنان به طور مثبت به OSC مرتبط است، و این ارتباط برای شرکت های فعال در صنایع کمتر کنترل شده قوی تر است. علاوه بر این، شدت دانش نشان می دهد که هیچ اثر تعدیلی برای پیوستن به مقررات صنعتی درارتباط با اقدامات مدیریت منابع انسانی و OSC موثربه نظرنمی رسد. یافته های یک تحلیل نشان می دهد که شیوه های مدیریت منابع انسانی اثر مثبتی در OSC دارد اما نه با شدت دانش کم در زمینه کنترل شده تر. این مطالعه مفاهیم را برای تحقیق و عمل همراه با تحقیقات آتی.
قیمت: 25,000 تومان
دسته: علوم پزشکی
حجم فایل: 1712 کیلوبایت
تعداد صفحه: 10
شرح و بررسی دو فاکتور: چه چیز تعیین کننده مقدار پیشرفت در بیمار هانتینگتون است؟ یک مطالعه MRI برای طول دوره زندگی
خلاصه
تاریخچه- در طول چند سال گذشته، توجه زیادی به به فهمیدن تغییرات انتخابی ومنطقه ای مغز شده است که در بیماری هانتینگتون رخ می دهد و در نتیجه رابطه آن ها را با متغیر فنوتیپی مورد بررسی قرار داده اند. پیشرفت کردن بالینی هتروژنوس نیز می باشد در حالی که CAG در طول عمر می تواند موثر بودن یک فرد را تکرار می کند؟، نقش آن در زمینه پیشرفت کردن کمتر مشخص می باشد. ما پیشرفت مربوط به HD را با استفاده از طول عمر معمول برای آنالیزهای MRI ارزیابی کردیم، نظریه ما در مورد مقدار تحلیل رفتن مغز بود که به وسیله سن هر کس بر روی HD آن فرد اثر می گذارد. از علائم بیماری هانتینگتون (HD) کاهش شدید کنترل عضلانی، اختلال هیجانی و تداخلات آسیبشناختی (پاتولوژیک) در یاختههای مغز میباشد. این بیماری در اثرجهش در ژن کد کننده پروتئین هانتینگتین ایجاد میشود. آزمایشهای انجام شده بر موشهایی که دستکاری ژنتیکی شده بودند منجر به شناسایی این پروتئین شد. یک بیماری نورودژنراتیو پیشرونده با توارث اتوزومال غالب، با بروز در سنین بزرگسالی، این بیماری با تریاد سهگانهی حرکات غیرطبیعی کره، اختلالات شناختی، واختلالات روانی شناخته میشود.
روش ها- ما 22 بیمار مبتلا به HD در دوره تقریبا یک ساله مورد بررسی قرار دادیم- افراد به سه گروه تقسیم شده بودند که به وسیله سن نسبی هر کس مشخص می گشت.
نتایج- ما تفاوت های معنادار را در مقادیر مربوط به تحلیل رفتن کورتکس، ماده سفید و ساختارهای سابکورتیکال را یافته ایم، بیمارانی که دارای نشانه های اولیه و ارتقا یافته ای در این زمینه بودند که نشان دهنده مقادیر بسیار سریع تر تحلیل رفتن در مقایسه با افرادی بود که دارای نشانه های ارتقا یافته در طول میانسالی یا سن بیشتر بودند. مقادیر مربوط به تحلیل رفتن کورتیکول به صورت متغیر توپولوژیکی بود که با تغییرات سرعتی بالایی همراه بود که در موتور سنسوری و بخشی از کورتکس قابل مشاهده بود. هیچ گونه تفاوت های معناداری در مقادیر مربوط به تحلیل رفتن در ساختارهای عقده های پایه وجود نداشت. در حالی که هم زول تکرار cag و هم سن بر روی مقدار تغییر در برخی نواحی اثر داشت، در این شرایط هیچ گونه هم بستگی معناداری در بیشتر نواحی وجود نداشت.
نتیجه گیری- مقادیر مربوط به تحلیل رفتن تحت تاثیر سن افرادی می باشد که دارای نشانه های HD هستند و تنها به صورت جزئی به وسیله طول تکرار CAG توضیح داده شده اند. این یافته ها پیشنهاد می کنند که دیگر فاکتورهای ژنتیکی و محیطی نقش های بسیار مهمی را در HD بازی می کنند.
کلمات کلیدی
تحلیل رفتن MRI در طول عمر- گوناگونی فنوتیپی- بیماری هانتینگتون
قیمت: 4,000 تومان
دسته: مقالات ترجمه شده
حجم فایل: 138 کیلوبایت
تعداد صفحه: 14
شرایط انعطاف پذیر کاری و کاهش سطوح اعتماد
چکیده
هدف- هدف از این بررسی تحلیل سطوح اعتماد کلی در میان کارمندانی است که در مقایسه با کارمندان حالت استخدام سنتی (کار استاندارد) ، با تقاضای فزاینده انعطاف پذیری در زندگی کاری خود (کار غیر استاندارد) وفق یافته اند.
طرح/ روش شناسی/ دیدگاه - داده ها با استفاده از یک پرسشنامه خود-اجرا که در میان افراد تصادفا برگزیده در سوئد توزیع شده (سال2004، تعداد = 5080 (و یک مصاحبه بررسی محل کار کارگران موقت اتحادیه (سال2008، تعداد = 119) جمع آوری و سپس توسط آزمون های کای-اسکور و آنالیز رگرسیون منطقی تحلیل شدند.
یافته ها- نتایج آشکار می سازد که افراد در موقعیت های غیر استاندارد در مقایسه با کارمندان استانداردی که سن، جنسیت، و جایگا های اجتماعی آنها ثابت است، بطور معنی داری سطوح کمتری از اعتماد عمومی را دارند.
کاربردهای عملی- چون نشان داده شده که اعتماد پیش شرط ابتکار است، و انعطاف پذیری و ابداع، رسما بعنوان راهکار مشکلات جامعه پسا صنعتی پذیرفته می شوند، یافته ها به یک پارادوکس محتمل در اقتصاد جدید اشاره دارند.
اصالت/ ارزش- نتایج این بررسی حمایت ارزشمندی را برای این تئوری فراهم می آورند که شرایط انعطاف پذیر کاری منجر به کاهش سطوح اعتماد در جامعه می شود و از این نظر منحصر بفرد هستند.
کلمات کلیدی: کار انعطاف پذیر، اعتماد، کار اتحادیه ای موقت، کار غیر استاندارد، کارگران موقت.
قیمت: 12,500 تومان