عنوان: نوآوری در قیمت گذاری خرده فروشی و تبلیغ ها در این زمینه
دسته: علوم انسانی
حجم فایل: 262 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
خرده فروشان ظاهرا با چالش های رقابتی دو گانه مواجه شده اند که عبارتند از: رشد خط بالایی در حالی که آن ها را در پایین خط نگه می دارد. ابداعات در زمینه قیمت گذاری و تبلیغ فراهم کننده فرصت های قابل توجهی برای مشتریان هدف می باشد که به صورت موثر هم به صورت آنلاین و هم آفلاین هستند، خرده فروشان همچنین دارای هدف برای تبلیغ، ارائه دادن توانایی ها به منظور اندازه گیری و بهبود بخشیدن موثر به پیشرفت های آن ها نیز هستند. این مقاله پیشرفت های اخیر را در زمینه قیمت گذاری ها و تبلیغ ها را به عنوان وابسته بودن به هدف گذاری افزایش یافته، قیمت جدید و مدل های تبلیغی و موثر بودن های بهبود یافته مورد سنتز قرار می دهد. این مقاله همچنین نقش جدید مربوط به تکنولوژی های توانا را برجسته می سازد و مسیرهای مهم را برای مطالعات بعدی پیشنهاد می دهد. ادامه مطلب ...
عنوان: نوآوریهای جدید در مورد امنیت محاسبات ابری
دسته: مقالات ترجمه شده isi
حجم فایل: 153 کیلوبایت
تعداد صفحه: 12
------------------------------------------------
چکیده
در حالیکه محاسبات ابری از نظر اقتصادی قانع کننده هستند، اما از طرفی چالشهای امنیتی نیز به همان اندازه قابل توجه هستند. در این مقاله، سعی میکنیم تا مسائل مربوط به امنیت محاسبات ابری را بیان کنیم، تا مسائل قابل توجیه را از تمام مسائل نامرتبط مجزا کنیم. دیدگاههای کنونی و قدیمی در صنعت، دانشگاه، دولت، و هکرها را برسی میکنیم. از نظر ما تعدادی از مسائل مربوط به امنیت محاسبات ابری اساسا جدید و یا اساسا غیر قابل حل هستند؛ اغلب آنچه که به نظر 'جدید' است تنها مربوط به محاسبات قدیمی از چند سال گذشته است. با نگاهی به گذشته و به دوره اشتراکگذاری زمان، در حال حاضر به بسیاری از این مسائل توجه میشود. از سوی دیگر، به نظر ما دو جنبه محاسبات ابری تا حدی جدید و اساسی هستند که عبارتند از: پیچیدگیهای ملاحظات اعتماد چند جانبه، و نیاز متعاقب برای حسابرسی متقابل. ادامه مطلب ...
دسته: آمار
حجم فایل: 958 کیلوبایت
تعداد صفحه: 16
عنوان: نمونه برداری تصادفی و جمعیت مورد مطالعه در زمینه ارتباط بین وزن نوزاد بعد از تولد و میزان مرگ و میر کودکان+اصل مقاله
--------------------------------------------
چکیده
ما تقریبا همیشه با نمونه ها با توجه به اطلاعات محدود و مختلف سروکار داریم. با در نظر گرفتن نمونه های تصادفی تولد، چگونه می توانیم به بررسی رابطه بین وزن نوزاد متولد شده و مرگ و میر کودکان پردازیم؟ چه نوع صحتی را می توانیم پیش بینی کنیم و چگونه این موارد بستگی به اندازه نمونه دارد؟ آیا مهم می باشد که چگونه انتخابی را در مورد نمونه برداری میزان تولدها انجام دهیم؟ ما می بایست با موضوعات زیر روبرو شویم. روش های مد نظر قرار دادن این پرسش ها بستگی به این دارد که چگونه می توانیم نمونه برداری تصادفی را از جمعیت انجام دهیم؟ در این فصل، ما شکل های ساده نمونه برداری تصادفی و تاثیر گسترده ان ها را بر روی پاسخ های داده شده به این پرسش ها مد نظر قرار می دهیم. در ادامه، اهمیت آماری ارتباط نمونه های مشاهده شده و برآورد اندازه گیری های مختلفی از این ارتباط را مد نظر قرار می دهیم. ادامه مطلب ...
دسته: فنی و مهندسی
حجم فایل: 209 کیلوبایت
تعداد صفحه: 23
عنوان: نمایش افکار عمومی در فضای کامپیوتری (فضای سایبری):چگونگی رویارویی روابط عمومی شرکتی با این چالش
----------------------------------------
چکیده
از آنجا که گرایش عموم افراد و روزنامه نگاران به سمت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع اطلاعات و گزارش مصرف کننده روبه افزایش است، اهمیت نظارت صاحبان مشاغل بر حضور تشکیلاتشان در رسانه های اجتماعی همچنان رو به افزایش است. رسانه های اجتماعی به عنوان قلمرویی که عموم افراد در آن حق اظهار نظر دارند، چالش های پرکششی را برای صاحبان مشاغل ایجاد میکندکه از طریق آن شهرت و آوازۀتشکیلاتی خود را نشان دهند.
رسانه های اجتماعی و شبکه های آن لاین شخصی در نحوۀ ارتباط همزمان اقصی نقاط دنیا با هم انقلاب و دگرگونی ایجاد کرده است. در این مطالعه روند فعلی مدیریت، کاربرد، نظارت و اهمیت رسانه های اجتماعی در شرکت های ملی از طریق مصاحبه های نظر خواهی با شاغلان Fortune 500 و 1000 بررسی شد. یافته ها نشان می دهد که در استفاده و اهمیت درک شدۀ رسانه های اجتماعی بین شاغلین شکاف عظیمی وجود دارد و اینکه روند آگاهی و درک ارزش بالقوۀ این رسانه در بین غیر کاربران به منظورپذیرش کند میباشد. ادامه مطلب ...
دسته: مقالات ترجمه شده isi
حجم فایل: 453 کیلوبایت
تعداد صفحه: 15
چکیده
یکی از مهمترین خواص رسانههای اجتماعی، قابلیت دسترس بودن آن است - ما میتوانیم هر کاربر در هر گوشهای از شبکه رسانههای اجتماعی را بدون در نظر گرفتن مکان فیزیکی واقعی از کاربران دیگر شناسایی کرده و به آنها برسانیم.
به طور مفهومی، این قابل دسترس بودن، باید قادر باشد که به ما کمک نماید، شبکههای اجتماعی ما تا حدی به دلیل این که میتوانیم دوستان را بدون هیچ گونه تعامل فیزیکی (اما با فعل و انفعالات اینترنتی) در نظر بگیریم.
هیچ محدودیت فیزیکی در رسانههای اجتماعی وجود ندارد. در حالی که ما با مفهوم بالا به توافق برسیم، ما کنجکاو این هستیم که چگونه این اموال قابل دسترسی شکل شبکههای اجتماعی آنلاین ما را مشخص نماید.
به طور خاص، اگر مکان فیزیکی که دیگر یک مانع است، تعامل فیزیکی را میتوان در هنگام پیدا کردن دوستان آنلاین در نظر گرفت.
شبکههای اجتماعی باید حداقل دارای دو ویژگی زیر باشد: ادامه مطلب ...