بخشی از فایل:
در فصل قبل در مورد امنیت و پروتکل های لایه های زیرین بحث شده است.
برای کاربردهای تجاری امنیت لایه های زیرین کافی نیست بلکه حداقل به امنیت در لایه انتقال نیاز داریم.
شرکت نت اسکیپ با طراحی یک بسته امنیتی SSL یک لایه امنیتی بر روی لایه انتقال ایجاد کرد. هرگاه برنامه های کاربردی نیاز به اتصال امن داشته باشند از طریق SSLایجاد سوکت می کند. تا بتوانند از مزایای احراز هویت، فشرده سازی، رمزنگاری، بررسی صحت و اصالت داده، مذاکره مقدماتی روی پارامترها و الگوریتم های امنیتی استفاده کنند.
SSLعملیات خود را در دو مرحله انجام می دهد:
۱-فرایند دست تکانی
۲-مرحله تبادل داده
مفهوم حقیقت مجازی:
حقیقت مجازی Virtual Reality:
شبیه سازی فضای سه بعدی توسط تکنیکهای نرم افزاری روی فضایی که ذاتا دوبعدی است، بگونه ای که کاربر میتواند به غیر از مشاهده این فضا در آن سیر کرده و در محیط تغییراتی را نیز ایجاد نماید
مثال: چرخاندن یک صفحه شطرنج و نگریستن به آن از زوایای مختلف و جابجا کردن مهره ها
قابلیت تغییر اشیاء در محیط VR بدلیل حفظ دقیق مشخصات و مختصات هر شی در محیط
نگاشت بعد سوم روی فضای دوبعدی با استفاده از روشهای پرسپکتیو
دسته: کامپیوتر
حجم فایل: 6857 کیلوبایت
تعداد صفحه: 1
این فایل شامل 2 موضوع رائه برای مطالب علمی می باشد که از نظر زیبایی طراحی خیلی جالب است. امیدوارم لذت ببرید.
قیمت: 2,000 تومان
تعریف سیستم اطلاعاتی
سیستم اطلاعاتی، اطلاعات را برای یک هدف مشخص جمع آوری، پردازش، تحلیل و منتشر می کند.
انواع سیستم های اطلاعات:
این سیستم های اطلاعاتی مبتنی بر رایانه (CBIS) می باشند.
سیستم پردازش تراکنش (TPS)
سیستم کارگران دانش (KWS)
سیستم اطلاعاتی مدیریت (MIS)
سیستم تصمیم یار (DSS)
سیستم اطلاعات اجرایی (EIS)
سیستم اطلاعات حسابرسی (AIS)
سیستم اطلاعات راهبردی (SIS)
برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)
.
دسته: مدیریت
حجم فایل: 1647 کیلوبایت
تعداد صفحه: 300
فهرست مطالب:
مفاهیم مدیریت بازار
انواع بازارو محیط بازاریابی
تقسیم بازار و تعیین بازار هدف
نیازها و رفتار خریداران
اندازه گیری کمی بازار و پیش بینی فروش
اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی عمومی و بازاریابی بیمه مخصوص
نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
سیستم بازاریابی و انواع مدلهای بازاریابی
چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی
قیمت: 19,000 تومان