دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد برای کودکان 3 و 4 ساله…

ارزشیابی آزمون تعیین سطح مهارت های شنوایی خرداد برای کودکان ۳ و ۴ ساله دچار آسیب شنوایی شدید و عمیق فارسی زبان شهر تهران

فهرست مطالب

عنوان

صفحه

فصل اول: طرح پژوهش

۱-۱- عنوان پژوهش...

۱-۲- بیان مسئله...

۱-۳- اهداف پژوهش...

۱-۴- سؤالات پژوهش...

۱-۵- تعریف مفاهیم...

فصل دوم: پیشینیه تحقیق

۲-۱- ویژگی های گفتار کودکان دچار آسیب شنوایی...

۲-۱-۱- اشتباهات در بعد زنجیره ای گفتار...

۲-۱-۲-- اشتباهات در بعد زبرزنجیره ای گفتار...

۲-۲- خاصیت های صوتی گفتار...

۲-۳- درک شنیداری گفتار...

۲-۴- آموزش مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...

۲-۵- انواع روش های ارزیابی مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...

۲-۵-۱- درآمد...

۲-۵-۲- آزمون های غیرفارسی ارزیابی مهارت های شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی.

۲-۵-۳- آزمون های فارسی ارزیابی مهارت های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی...

۲-۶- مروری بر اطلاعات و آمار موجود...

فصل سوم: روش پژوهش

۳-۱- نوع پژوهش...

۳-۲- محیط پژوهش...

۳-۳- جامعه و نمونه پژوهش...

۳-۴- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات...

۳-۵- نحوه انجام کار...

۳-۵-۱- پیش آزمون...

۳-۵-۲- نحوه ارزشیابی آزمون...

۳-۶- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات...

۳-۷- نحوه رعایت نکات اخلاقی...

۳-۸- مشکلات اجرایی در انجام طرح...

فصل چهارم: یافته های پژوهش...

۴-۱- درآمد...

۴-۲- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد...

۴-۲-۱- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق...

۴-۲-۲- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان ۳ و ۴ ساله...

۴-۳- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد...

۴-۴- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون...

۴-۵- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون...

۴-۶- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون...

۴-۷- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون...

۴-۸- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون...

۴-۹- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون...

فصل پنجم: نتیجه گیری

۵-۱- بحث و نتیجه گیری

۵-۲- کاربرد پژوهش

۵-۳- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی

منابع

References

پیوست ۲: برگه کسب اطلاعات پایه ای

پیوست ۳: برگه ثبت نتایج

پیوست ۴: تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات

پیوست ۵: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات

پیوست ۶: تصاویر زیرآزمون درک جمله

پیوست ۱: داده های آماری

خرید و دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.