دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

دانلود انواع مقاله

(پروژه، مقاله، پایان نامه، گزارش کارآموزی، سوالات استخدامی، طرح توجیهی و...)

مقاله کارورزی در شرکت پارس خودرو


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



مقدمه:

شرکت پارس خودرو در سال 1335 با نام شرکت جیپ به منظور واردات و فروش اتومبیلهای جیپ ویلیز آمریکایی تأسیس گردید. در سال 1338 با احداث سالن جیپ شروع به مونتاژ انواع جیپ کرد و در سال 1345 با احداث سالن پرس توسعه پیدا نمود و از سال 1346 با احداث سالن سواری تولید اتومبیلهای سواری آریا و شاهین را آغاز نمود. این شرکت در سال 1352 به نام شرکت موتور جک (سهامی خاص) به ثبت رسید و همان سال پس از انتقال داراییها و تعهدات مربوطه، به شرکت جنرال موتورز ایران (سهامی خاص) تغییر نام یافت و به استناد موافقت نامه سازمان صنایع ملی ایران در سال 1359 نام شرکت به پارس خودرو (شرکت سهامی خاص) تغییر نمود ودر سال 1371 طبق مصوبه مجمع عمومی (صاحبان سهام) و در راستای سیاستهای دولت جمهوری اسلامی وضعیت سهام شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت. فعالیتهای شرکت به موجب بند 14 اساسنامه شرکت، موضوع فعالیت پارس خودرو عبارتست از: ساخت و مونتاژ انواع وسایل نقلیه موتوری و قطعات آنها و یا تدارک و تهیه مواد، تجهیزات و ماشین آلات از منابع داخلی یا از طریق واردات و همچنین هر گونه فعالیتی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به هر یک از موضوعات مذکور و به نحوی از انحاء مفید و یا نانع باشد.

 



ادامه دارد (Full-text)

کارآموزی شرکت صنعت محور سازان ایران خودرو


فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



تاریخچه شرکت

شرکت صنعت محور سازان ایران خودرو (سهامی عام) در سال 1343 تحت نام «شرکت سهامی کنسرسیوم کارخانجات اتوبوس سازان ایران» به ثبت رسید واز سال 1345 بهره برداری از آن آغاز گردید. در سال 1352 نام شرکت به «شرکت صنعتی خودروسازان ایران» تغییر یافت و فعالیت اصلی شرکت تا سال 1374 متمرکز بر تولید مونتاژ انواع اتوبوس، مینی بوس، و فروش لوازم یدکی و خدمات پس از فروش مربوط به آنها بود. در سال 1374 موضوع فعالیت شرکت به تولید وفروش انواع اکسل و گیربکس خودروهای بنزینی و سایر مجموعه های انتقال قدرت خودرو تغییر یافت و در سال 1377 نیز نام شرکت به شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو (سهامی عام) تغییر داده شد.  



ادامه دارد (Full-text)

تقویت سازه های بتن آرمه با الیاف frp

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش


مقدمه:

در دنیایی که تقاضا برای محصول همواره در حال افزایش است، مواد کامپوزیت (GRP) و (GRE) در کاهش هزینه ها و افزایش کارایی بسیار موثرند. مزایای فراوان این محصولات باعث گردیده تا در نقاط مختلف جهان آن را به عنوان بهترین گزینه در صنایع مختلف برای خود انتخاب کنند.
همان طور که می دانیم گسیختگی مواد که به وسیله سیمان تهیه شده ومی شکنند به علت ترد بودن ان می باشد. تقویت بتن توسط الیاف کوتاه به صورت تصادفی ونا منظم می شد و باعث تثبیت ترکها واستحکام کششی بتن می شود. در دهه 1950برای اولین بار در کشور شو روی وبعد درکشور امریکادر سال1960 تحقیقاتی انجام شده در صورت استفاده از الیاف فولادی در ماتریس شکننده، تمرکز تنش در محل ترکهای بوجود آمده کاهش می یابد ... استفاده از کامپوزیت FRP، به عنوان یک گزینه عملی نسبت به روش ها و فنون مقاوم سازی مرسوم و متداول در سازه های بتنی به طور روزافزون در حال توسعه می باشد. گستره این نوع مقاوم سازی برای تقویت عملکرد اجزاء سازه شامل تیر، دال، ساستفاده از کامپوزیت FRP، به عنوان یک گزینه عملی نسبت به روش ها و فنون مقاوم سازی مرسوم و متداول در سازه های بتنی به طور روزافزون در حال توسعه می باشد. گستره این نوع مقاوم سازی برای تقویت عملکرد اجزاء سازه شامل تیر، دال، ستون، دیوار برشی و اتصال می گردد. تون، دیوار برشی و اتصال می گردد.

 



ادامه دارد (Full-text)

ارزیابی ژئو شیمیایی مخازن گازی حوضه رسوبی کپه داغ

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



چکیده:
بررسیهای ژئوشیمیایی (راک اول- بیومارکر- ایزوتوپ کربن) برروی سنگ منشا احتمالی کپه داغ شرقی نشان می دهد که سازند های کشف رود و چمن بید، با توجه به نوع و بلوغ ماده آلی می توانند از سنگهای مادر منطقه محسوب شوند. سازند کشف رود با کروژنی از نوع دلتایی- دریایی در مرحله تولید گاز خشک قرار دارد، در حالیکه سازند چمن بید با کروژنی با منشا دریایی-کربناته در انتهای نفت زایی و در ابتدای تولید گاز تر می باشد. آنالیز های بیو مارکر و ایزوتوپ نشان می دهد که تغذیه مخزن مزدوران توسط سازند کشف رود بوده و منشا هیدروکربنها در مخزن شوریجه در نتیجه زایش مواد آلی از سازند چمن بید می باشد.
مطالعات ایزوتوپی و بیومارکری نشان می دهد که بخش مهم سولفید هیدروژن در مخزن مزدوران بر اثر احیای ترموشیمیایی سولفات (واکنش بین متان وانیدریت موجود در سازند کربناته مزدوران) بوجود آمده است. این سولفید هیدروژن با عث ترش شدگی در مخزن مزدوران شده است. مخزن شوریجه دارای لیتولوژی ماسه سنگی به همراه ترکیبات آهن دار فراوان و دارای درصد کمتری انیدریت در میان لایه های خود نسبت به سازند مزدوران است. پس سولفید هیدروژن کمتری تولید شده و آن نیز با آهن موجود در مخزن واکنش داده و بصورت پیریت رسوب کرده است. یعنی سنگ مخزن مانند یک فیلتر سبب حذف سولفید هیدروژن از مخزن گردیده است.  



ادامه دارد (Full-text)

پایان نامه تولید میلگردهای ساختمانی


موضوع:

پایان نامه تولید میلگردهای ساختمانی

پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی

در رشته مکانیک - ساخت و تولید

فرمت فایل: فایل Word ورد 2007 یا 2003 (Docx یا Doc) قابل ویرایش



چکیده:

رشد صنعت آهن در توسعه و پیشرفت صنعت یک کشور نقش مهمی را داراست، بدین منظور تولید محصولات سالم بدون عیب و مرغوبتر با خواص بهتر از اهداف اقتصادی هر کشوری که صاحب صنعت فولاد است می باشد. در این پروژه بدلیل مطالب مرتبط بالا سعی شده به تمامی آنها اشاره و در مطالب حساس توضیحات کافی و جامع در اختیار گذارده شود. بحث روشهای تولید میلگرد را باید با نورد شروع کنیم چرا که تحقیقات نشان می دهد که عمده ترین و رایج ترین روش تولید میلگرد بوده و مرقون به صرفه ترین نیز می باشد که این باعث می شود پروژه در اطراف این مطلب به هدف خود که روشهای تولید میلگرد می باشد دست پیدا کند. میلگردها در انواع پروفیل ها تولید می شود که تمایز آنها با یکدیگر سطح مقطع، قطر و آجدار بودن یا نبودن می باشد. طبق تحقیقات بدست آمده نورد میلگرد به دو صورت رفت و برگشتی (روش قدیمی) وپیوسته صورت می گیرد که با توجه به قدیمی بودن روش نورد رفت و برگشتی بیشتر شرکت های خصوصی هنوز از این روش برای تولید میلگرد استفاده می کنند. تفاوت بین این دو روش 1- تعداد قفسه ها 2- نحوه قرار گیری دستگاهها 3- سرعت تولید-4 کیفیت محصول می باشد که تغییر قطر در روش قدیمی در یک قفسه که دارای چند راهنمای متفاوت با نحوه کار متفاوت می باشند صورت می گیرد ولی در روش پیوسته تغییر قطر در چند قفسه که به صورت متوالی و پیوسته نسبت به هم قرار گرفته اند صورت می گیرد. لازم به ذکر است سرعت فرآیند تولید میلگرد با توجه به قسمت آجزنی محاسبه می گردد و این سرعت در روش رفت و برگشت 17 متر بر ثانیه بوده و در روش پیوسته سرعت فرایند به 30 متر بر ثانیه می رسد. به دلیل جدیدتر بودن روش پیوسته بیشتر به این موضوع می رسیم. عیوب مختلفی ممکن است در شمشها ایجاد شود به همین دلیل فصل دوم به بررسی کوره های پیش گرم و فرایند گرمایش مجدد اختصاص داده شده است. در فصل اول و سوم عیوبی که فرایند نورد ایجاد می شود مورد بررسی قرار گرفته و تجهیزات لازم و استانداردهای موجود در تولید میلگرد را توضیح داده می شود و در آخر در فصل چهارم مطالبی در مورد کیفیت و خواص محصولات نوردی ارائه می شود. و در فصل آخر قالب های اکستروژن طراحی شده در نرم افزار سالید ورک آورده شده است.

 



ادامه دارد (Full-text)